  • 1. Data: 2002-03-26 19:55:59
    Temat: ???????
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    zniknely mi wszystkie wiadomosci w grupie prawo podatki stalo sie to gdy
    bylem w trybie offline, zobaczylem ze liczba wiadomosci ktora jest
    wyswietlana po prawej stronie grupy nagle odlicza sie do tylu z 4600 zostalo
    tylko 10 co to za przyczyna

    jacek

  • 2. Data: 2002-03-27 15:51:18
    Temat: Re: ???????
    Od: "Michał Birnbach" <m...@w...com.pl>

    nie jestem pewien, ale spróbuj zmienić ustawienia na "synchronizuj wszystkie
    wiadomości"

    pozdrawiam

    michał