  • 1. Data: 2004-05-05 22:04:41
    Temat: 0,20 PLN podatku
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Witam.
    Taką kwotę podatku dochodowego winienem dopłacić fiskusowi z rozliczenia
    rocznego. Jakie sankcje mi grożą za nie dopełnienie tego obowiązku i czy np.
    jeżeli nie wpłaciłem tej kwoty do 30 kwietnia , jest sens wpłacać teraz ?
    andie

  • 2. Data: 2004-05-06 13:18:20
    Temat: Re: 0,20 PLN podatku
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    ja miałam do zapłacenia 0,45 gr. Byłam w Urzędzie Skarbowym złożyć
    deklaracje i chciałam zapłacić ten podatek. Ale uzyskałam informację, że do
    2 PLN (albo 3 PLN nie pamiętam dokładnie) nie trzeba wpłacać. Działa to w
    obydwie strony. Jakby Urząd miał do zwrotu taką kwotę też by nie oddał.

    Pozdrawiam
    Anna Z.

  • 3. Data: 2004-05-06 13:30:15
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    np.
    > jeżeli nie wpłaciłem tej kwoty do 30 kwietnia , jest sens wpłacać teraz ?

    Nie wpłacaj
    Do równowartości krajowego najtańszego listu poleconego łącznych rocznych
    podatków można nie wyrównywać (w żadną stronę)

  • 4. Data: 2004-05-06 16:57:06
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    > Nie wpłacaj
    > Do równowartości krajowego najtańszego listu poleconego łącznych rocznych
    > podatków można nie wyrównywać (w żadną stronę)

    Dzięki
    andie