  • 1. Data: 2007-04-29 21:30:32
    Temat: 1%
    Od: <b...@n...pl>

    czy mozna wplacic mniej niz 1% - nie mam teraz kasy by wylozyc i czekac az
    laskawie za 3 miesiace panstwo mi zwroci , chce wiec wplacic tyle by po
    odliczeniu wyszlo na 0.
    czy dowod wplaty trzeba załaczyc do zeznania?

  • 2. Data: 2007-04-29 21:31:34
    Temat: Re: 1%
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczeniu wyszlo na 0.
    > czy dowod wplaty trzeba załaczyc do zeznania?

    juz wiem, bez zalacznikow

    a pierwsze pytanie?

  • 3. Data: 2007-04-29 22:00:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <b...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > odliczeniu wyszlo na 0.
    > czy dowod wplaty trzeba załaczyc do zeznania?

    Można wpłacić dowolną kwotę większą lub mniejszą.
    odliczyć można tyle ile się wpłaciło,ale nie więcej niż 1%.

    Nic się nie dołącza do zeznania.
    Przechowywać dowód wpłaty przez 6 lat , w razie kontroli bardzo sie przyda,.