  • 1. Data: 2006-04-08 15:26:23
    Temat: 1% podatku - do kiedy wpłata.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Wypełniam właśnie zeznania roczne całej rodziny. Początkowo nie chciałem
    sie bawić we wpłaty 1% podatku, ale jak tak patrzę na wszystkie zeznania to
    okazuje się że trochę się tego uzbiera.
    Postanowiłem więc wpłacić. Pytanie - do kiedy trzeba wpłacić? Do dnia
    złożenia zeznania czy do 02.05.2006?

    "Każdy człowiek ma jakiegoœ fioła, ale zdaje się, że największym
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 2. Data: 2006-04-08 22:02:30
    Temat: Re: 1% podatku - do kiedy wpłata.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > okazuje się że trochę się tego uzbiera.
    > Postanowiłem więc wpłacić. Pytanie - do kiedy trzeba wpłacić? Do dnia

    jak pamietam to do dnia zlozenia.

  • 3. Data: 2006-04-10 05:25:40
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    > jak pamietam to do dnia zlozenia.

    Tak abyś w momencie złożenia zaznania miał potwierdzenie wpłaty kwoty
    wpisanej w zeznaniu :)
    Tam ma być kwota wpłacona a nie ta którą dopiero będziesz chciał wpłacić.