  • 1. Data: 2008-09-01 22:51:50
    Temat: 1 procent - podsumowanie
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    Witam,

    Powinna taka informacja być chyba łatwo dostępna - nie jestem jednak
    w stanie jej znaleźć:

    Jakie są wyniki akcji "1% podatku na NGO" za zeszły rok ?
    Chodzi mi o proste podsumowanie/zestawienie kto ile dostał.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 2. Data: 2008-09-02 16:32:35
    Temat: Re: 1 procent - podsumowanie
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Michał Kurowski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są wyniki akcji "1% podatku na NGO" za zeszły rok ?
    > Chodzi mi o proste podsumowanie/zestawienie kto ile dostał.

    To za mało ?
    http://www.mf.gov.pl/

  • 3. Data: 2008-09-02 17:54:31
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > To za mało ?
    > http://www.mf.gov.pl/

    OK, przyznaję że na pierwszej stronie znalazła się
    dziś informacja bardzo na temat ;-)

    Ale nie ma tam danych o które pytam -
    - raczej nie sądzę żeby to było tajemnicą
    jaka organizacja ile dostała.

    Nie jest jednak łatwo tą właśnie informację
    znaleść.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał