  • 1. Data: 2014-12-01 17:05:59
    Temat: 10-letni okres rozliczania dochodów
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Dowiedziałem się właśnie, że wydłużony zostanie okres z 5 do 10 lat, w
    czasie którego skarbówka może sprawdzać źródła pochodzenia dochodów.
    W przypadku gdy ktoś ich nie udokumentuje, to zostanie na niego nałożony
    podatek w wysokości 75%. Mnie to nie dotyczy, ale przez ciekawość spytam:
    gdy ktoś uiści taki podatek, to ten dochód zostanie wtedy zalegalizowany?!

  • 2. Data: 2014-12-01 17:30:31
    Temat: Re: 10-letni okres rozliczania dochodów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-01 17:05, neostradiusz pisze:
> [...]
    > podatek w wysokości 75%. Mnie to nie dotyczy, ale przez ciekawość
    > spytam: gdy ktoś uiści taki podatek, to ten dochód zostanie wtedy

    Nie ma takiego podatku (75%) lepiej dalej idź czytać ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-01 17:33:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Dec 2014, neostradiusz wrote:

> [...]
    > w czasie którego skarbówka może sprawdzać źródła pochodzenia dochodów.
    > W przypadku gdy ktoś ich nie udokumentuje, to zostanie na niego nałożony

    Nie było jakiegoś orzeczenia TK że ta stawka jest "bezzasadna"?
    Jakoś tak mi się wydawało, ale szczegółów nie pamiętam.

    > Mnie to nie dotyczy, ale przez ciekawość spytam: gdy ktoś uiści taki podatek,
    > to ten dochód zostanie wtedy zalegalizowany?!

    Zależy od definicji "legalizacji" tego źródła.
    Jak pieniądze były kradzione to nie przestaną być kradzione, mało,
    wtedy podatek się nie należy :P

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-12-01 19:52:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neostradiusz t...@j...w.pl ...

> [...]
    > nałożony podatek w wysokości 75%. Mnie to nie dotyczy, ale przez
    > ciekawość spytam: gdy ktoś uiści taki podatek, to ten dochód zostanie

    Na razie jeszcze nie wiadomo, czy zostanie.
    Na razie to "tylko" propozycja Szczurka dowodząca nieudolnosci urzedników.