  • 1. Data: 2004-02-12 13:09:00
    Temat: 4725 czy 5670 ????
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Właśnie rozliczyłam się z US, ale jeszcze nie zawiozłam Pitu, bo mam
    watpliowść czy dobrze zaznaczyłam w załączniku D, że mogę odliczyć wydatki
    do kwoty 5,670.
    Moja wątpliowość dotyczy faktu, że oprócz zwykłych odliczeń remontowych
    wpłacam również na fundusz remontowt spółdzielni mieszkaniowej.
    Czy ktoś wie jaka kwota odliczeń mi przysługuje, tzn. czy 4.725 zl czy 5.670
    ???????
    W objaśnieniach do Pitów moim zdaniem jest to niejasne.

    MK

  • 2. Data: 2004-02-12 13:27:21
    Temat: Re: 4725 czy 5670 ????
    Od: buźka<p...@p...fm>

> [...]
    czy 5.670
    > ???????
    > W objaśnieniach do Pitów moim zdaniem jest to niejasne.

    5670 (o ile wyrażenie "zwykłe odliczenia" nie obejmuje instalacji
    gazowej...bo wtedy jest wiecej: 6 615)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-12 13:29:04
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    5.670 zł tak pisze na popielatych polach LIMITY ODLICZEŃ w PIT D poz. 93,
    zaznaczysz pola 90 i 91, a w 93 wpiszesz 5.670 zł
    TH

  • 4. Data: 2004-02-12 18:10:13
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    5.670
    > ???????
    > W objaśnieniach do Pitów moim zdaniem jest to niejasne.
    Dobre pytanie, poniewaz tez zrobilem remont i placilem na fundusz i czy:
    4725pln za remont plus 945pln za fundusz remontowy (razem 5670pln)
    5669pln za remont (mam dosc faktur aby wykorzystac limit) i symbolicznie
    1pln za fundusz remontowy (razem 5670pln)?
    i jeszcze 945pln za gaz oczywiscie:-)

    Pozdrawiam
    LG