  • 1. Data: 2004-02-04 23:26:45
    Temat: 50% kosztów uzyskania przychodu?
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Witam
    W wakacje pracowałem jako ankieter. Dostałem teraz rozliczenie PIT 8B.
    Wynika z niego że koszty uzyskania przychodu wyniosły 50%.

    Nie rozumiem jakim cudem podali takie wysokie koszty uzyskania przychodu.
    Nie powinny byc 20%?
    Wiem że przy umowie przekazania praw autorskich koszty wynoszą 50% ale o tym
    przecież nie może być mowy przy pracy jako ankieter...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-02-05 16:54:16