  • 1. Data: 2007-10-11 06:31:17
    Temat: Adres firmy ??
    Od: c...@c...com

    Witam.

    Nie wiem gdzie zadać to pytanie więc zadaję tutaj.

    Mam lokal który wynajmowałem jakieś 3 lata temu pewnemu człowiekowi.
    Wyprowadził się, ale jest pewien problem - do dnia dzisiejszego na mój
    adres przychodzą do niego rachunki - z nazwą firmy w której widnieje
    mój adres, a od tak jak napisałem dobrych 4 lat człowiek nie ma
    żadnego prawa do lolalu pod tym adresem, więc nie może go używać w
    nazwie firmy.
    Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.

    Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ?? czy na Policję ??

    Pozdrawiam Cezary Daniluk !!

  • 2. Data: 2007-10-11 08:21:44
    Temat: Re: Adres firmy ??
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    c...@c...com pisze:
> [...]
    > Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.
    >
    > Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ?? czy na Policję ??

    Zwracać listy na pocztę z adnotacją "adresat tu nie mieszka".

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-11 08:23:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 23:31:17 -0700, cdaniluk napisał(a):

> [...]
    > Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.
    >
    > Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ?? czy na Policję ??

    Nigdzie. Poleconych nie odbierać a zwykłe zwracać na poczcie bez
    otwierania.

  • 4. Data: 2007-10-11 11:41:45
    Od: c...@c...com

    On 11 Paź, 10:21, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej

    Może trochę zagmatwałem.
    Wynajmowałem lokal użytkowy - człowiek miał na mój adres
    zarejestrowaną działalność gospodarczą.
    Teraz przychodzą po 3 latach rachunki na usługi ( wywóz śmieci,
    ochrona ) świadczone pod innym adresem, natomiast w nazwie firmy
    widnieje jak wół mój adres po 3 latach braku jakiejkolwiek podstawy
    prawnej do używania tegoż adresu ...
    Chodzi o to iż człowiek prawdopodobnie nie zmienił miejsca prowadzenia
    działalności gospodarczej i przez jakieś 3 lata bezprawnie widnieje
    jakoby prowadził działalność u mnie - gdzie zgłosić taki fakt ?? US ??
    Policja ??

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2007-10-12 21:57:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Oct 2007, c...@c...com wrote:

    > Niestety nie mam na niego żadnego namiaru - żeby zadzwonić i nawtykać.

    Czy to była DG osoby fizycznej?
    Jeśli tak - to czy sprawdziłeś w Ewidencji DG w Urzędzie Miasta/Gminy
    (formalnie prowadzi ją prezydent miasta, burmistrz czy tam stosowny
    urząd, de facto poprzez urzędnika wykonawczego)?

    > Gdzie zgłosić taką sprawę ?? do US ??

    Jeśli celem ma byc mandat za nieterminowe złożenie NIP-* to może
    poskutkować. IMO grupowicze dobrze piszą - nie odbierać i juz.

    pzdr, Gotfryd