  • 1. Data: 2002-01-14 09:32:11
    Temat: Aktualizacja danych adresowych
    Od: "MMart" <m...@k...net.pl>

    Prosze o radę:
    - 27 grudnia 2001 r. zameldowałem się pod nowym adresem stałym - w obrębie
    obszaru działania tego samego urzędu skarbowego;
    - 7 stycznia 2002 złożyłem wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego;

    Pytania:
    1) Czy na zeznaniu podatkowym za 2001 powinienem pod adresem obowiązującym
    na 31 grudnia 2001 podać stary czy nowy adres zamieszkania? Postanowiłem
    składac NIP-3 tylko raz, gdy już dostanę nowy dowód osobisty.
    2) Czy powinienem dołączyć do zeznania NIP-3? wtedy musiałbym opóźnić
    złożenie zeznania za 2001 r.? To jest mi niewygodne - będę miał zwrot.

    Pozdr. MMart

  • 2. Data: 2002-01-14 17:56:37
    Temat: Odp: Aktualizacja danych adresowych
    Od: "Conan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik MMart <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3c42a5ad$0$229$4...@b...de.uu.n
    et...
> [...]
    > 1) Czy na zeznaniu podatkowym za 2001 powinienem pod adresem obowiązującym
    > na 31 grudnia 2001 podać stary czy nowy adres zamieszkania?
    Sprawdź, jest to napisane na PIT-ce
> [...]
    > 2) Czy powinienem dołączyć do zeznania NIP-3? wtedy musiałbym opóźnić
    > złożenie zeznania za 2001 r.? To jest mi niewygodne - będę miał zwrot.
    Pzdr Conan

  • 3. Data: 2002-01-15 14:51:01
    Temat: Re: Aktualizacja danych adresowych
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@k...net.pl:

> [...]
    > nowy dowód osobisty. 2) Czy powinienem dołączyć do zeznania NIP-3?
    > wtedy musiałbym opóźnić złożenie zeznania za 2001 r.? To jest mi

    Jeżeli napiszesz nowy adres ZAMIESZKANIA, to prawdopodobnie zostaniesz
    wezwany lub jak ktoś pisał ukarany mandatem. Jeżeli napiszesz stary to
    będzie to miało znaczenie tylko w przypadku gdy to się wyda (jakieś
    wezwanie nie dojdzie, zwrot pocztą). Proponuję złożyć NIP3 razem z PIT-em,
    a numer dowodu podać kiedyś przy okazji - tonie jest tak ważne jak adres
    ZAMIESZKANIA (adres zameldownaia ma drugorzędne znaczenie i może być
    zupełnie inny niż nasza przynależnośc do danego US)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim