  • 1. Data: 2007-06-11 20:30:40
    Temat: Auto za gotówkę z kredytu...
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    Witam.

    Pracuję na etacie w sklepie. Oprócz tego prowadzę DG, jestem w VAT i
    prowadzę KPiR.

    Chcę kupić auto i zastanawiam, czy US nie przyczepi się jeśli wezmę gotówkę
    (15tys) jako osoba prywatna na zaświadczenie o zarobkach z zakładu pracy, a
    kupię za to auto i wezmę fakturę na firmę.
    Auto używane krajowe.

    Jak zrobić, żebym mógł za tą gotówkę kupić auto?
    Chcę je wpisać w EŚT.

    Poradźcie.
    Dzięki

    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-06-12 07:35:35
    Temat: Re: Auto za gotówkę z kredytu...
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    W newsie od GIMS znalazłem:

> [...]
    > zakładu pracy, a kupię za to auto i wezmę fakturę na firmę.
    > Auto używane krajowe.
    >
    > Jak zrobić, żebym mógł za tą gotówkę kupić auto?

    Nikt nie wie?

    Grzegorz

  • 3. Data: 2007-06-12 07:54:23
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 11 Cze, 22:30, "GIMS" <g...@v...pl> wrote:
> [...]
    > kupię za to auto i wezmę fakturę na firmę.
    > Auto używane krajowe.
    >
    > Jak zrobić, żebym mógł za tą gotówkę kupić auto?

    Jak rozumiem kredyt konsumpcyjny?
    Auto swobodnie możesz za tę kasę kupić, nie możesz tylko wpisywać do
    kosztów działalności odsetek z tego kredytu, ponieważ w umowie nie
    będzie określone, że są to środki przeznaczone jako np. kredyt
    obrotowy do działalności, a to jest warunek do tego, by odsetki mogły
    być kosztem z działalności.

    > Chcę je wpisać w EŚT.

    No to wpisz :))
    Brak przeciwskazań.

    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 4. Data: 2007-06-12 21:32:46
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    W newsie od Jagna znalazłem:

> [...]
    > będzie określone, że są to środki przeznaczone jako np. kredyt
    > obrotowy do działalności, a to jest warunek do tego, by odsetki mogły

    Dzięki :)

    Grzegorz