  • 1. Data: 2004-10-05 13:29:14
    Temat: Belkowe od lokat
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    napiszczei mi prosze jak liczony jet podatek bo mam problem :
    Lokata zawarta na 12 miesiecy od ktorej odsetki sa mozliwe do wybrania
    po 3 miesiacach. I tak po 7 miesiacach pobrane sa odsetki za 6 miesicy
    np. w wysokosci 20 od ktorych naliczono podatek w wysokosci 4 2x2(dla
    latwosci analizy przyjalem 20% a nie 19%)czyli otrzymalem 16 zl.
    W przypadku zerwania lokaty bank potraca mi to co zabralem w wysokosci
    20 czyli de facto powinien mi oddac 4 zl nienależnie pobranego podatku.
    bank twierdzi ze zwrot sie nalezy ale ..... od Urzedu Skarbowego !! i
    tam musze dochodzić zwrotu 4 zl.
    Czy ktos moglby mi pomóc jak to jest ze wskazaniem na akty prawne do
    tego bo nie rozumiem dlaczego nie moge rozliczyc mi tego przeciez nie
    otrzymalem tych odsetek.

    dzieki VG