  • 1. Data: 2015-04-30 12:52:17
    Temat: Bo księgowy AUDI/BMW kazał kupić...
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam

    Od jakiegoś czasu przymierzam się
    do otwarcia małego interesu z dużym zyskiem:).
    A to powoduje że trzeba płacić duże podatki.

    Z tego co zauważyłem to wszyscy biznesmeni
    swoje biznesy zaczynają od kupienia
    mniej lub bardziej luksusowego auta.

    Tłumacząc tym że księgowy im kazał.

    Ja mam auto i CHCĘ kasę.

    Pytanie brzmi jak znaleźć człowieka który pomoże poukładać
    to wszystko żeby było OK dla mnie i dla US.
    A jego rady nie ograniczały się jedynie do "KUP Pan auto"

    ps
    Jestem z Krakowa

  • 2. Data: 2015-04-30 12:57:07
    Temat: Re: Bo księgowy AUDI/BMW kazał kupić...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-30 o 12:52, Bolko pisze:
> [...]
    > to wszystko żeby było OK dla mnie i dla US.
    > A jego rady nie ograniczały się jedynie do "KUP Pan auto"

    Popytać kogo polecają ludzie, którzy już taką kasę mają (usenet to nie
    jest dobry kanał do szukania ww.).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-04-30 13:47:18
    Od: s...@g...com

    > Popytać kogo polecają ludzie, którzy już taką kasę mają (usenet to nie
    > jest dobry kanał do szukania ww.).
    >
    > --
    > Liwiusz

    Wszystkich których znam to albo pracują na umowę o pracę
    (wiec nie mają tego problemu)
    ale mają działalność i kupili audi/bmw co mnie nie cieszy.

  • 4. Data: 2015-04-30 14:04:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-30 o 13:47, s...@g...com pisze:

    > Wszystkich których znam to albo pracują na umowę o pracę
    > (wiec nie mają tego problemu)
    > ale mają działalność i kupili audi/bmw co mnie nie cieszy.

    Zupełnie nie rozumiem co chciałeś powyższym przekazać. "Mają pracę ale
    mają działalność"? I czemu cię nie cieszy, że kupili bmw i co to ma do
    rzeczy?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-04-30 18:33:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Zupełnie nie rozumiem co chciałeś powyższym przekazać. "Mają pracę ale
    > mają działalność"? I czemu cię nie cieszy, że kupili bmw i co to ma do
    > rzeczy?
    Sorry miało być :
    lub mają działalność i kupili auto co mnie nie interesuje. Bo mi zależy żeby mieć jak
    najwięcej kasy (na spłacenie kredytów) a nie drogich samochodów

  • 6. Data: 2015-04-30 19:15:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-30 o 18:33, Bolko pisze:

    > Sorry miało być :
    > lub mają działalność i kupili auto co mnie nie interesuje. Bo mi zależy żeby mieć
    jak najwięcej kasy (na spłacenie kredytów) a nie drogich samochodów

    Rozumując logicznie - dużo podatków do zapłacenia oznacza, że masz też
    dużo zarobionej kasy na spłatę rat. I to raczej powód do radości.

    A jak przyjdzie czas, że będziesz zarabiał te 100 tysięcy miesięcznie,
    to może wówczas będzie możliwość pomyślenia o optymalizacji.

    Bo, sorry, nie wiedząc nawet co będziesz robił, nikt ci nie będzie
    wróżył z fusów co by można było zoptymalizować. Taka wiedza też kosztuje
    (nota bene), ale to nie gadka o pierdołach na grupie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-05-01 12:15:44
    Od: s...@g...com

    >Taka wiedza też kosztuje

    Ale Ja chcę zapłacić.
    Pytanie komu ?

  • 8. Data: 2015-05-01 12:54:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 12:15, s...@g...com pisze:

    > Ale Ja chcę zapłacić.
    > Pytanie komu ?

    Szukaj doradcy podatkowego, albo chociaż adwokata lub radcy prawnego
    specjalizującego się w prawie podatkowym. I przede wszystkim naucz się
    dokładnie i jasno opisywać zagadnienie, które chcesz poddać ocenie, bo
    na razie tego nie zrobiłeś.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-05-02 12:42:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 12:52, Bolko pisze:
    > Ja mam auto i CHCĘ kasę.
    To zacząłeś w złej kolejności: najpierw trzeba było zakładać
    działalność, potem kupować samochód. Z drugiej strony ten posiadany też
    możesz wprowadzić do środków trwałych i obniżać w ten sposób swój dochód.

    > Pytanie brzmi jak znaleźć człowieka który pomoże poukładać
    > to wszystko żeby było OK dla mnie i dla US.
    > A jego rady nie ograniczały się jedynie do "KUP Pan auto"
    Sęk w tym, że okresowe kupno samochodu w DG jest najprostszym sposobem
    obniżania podatków. Jeśli nie chcesz za bardzo dzielić się z US musisz
    mieć koszty. W koszty raczej trudno wrzucić rzeczy typowo prywatne.
    Samochód to najprostszy koszt w DG, który teoretycznie możesz też mniej
    lub bardziej legalnie użytkować prywatnie.

    Maciek

  • 10. Data: 2015-05-04 16:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
> [...]
    >to wszystko żeby było OK dla mnie i dla US.
    >A jego rady nie ograniczały się jedynie do "KUP Pan auto"

    A jakie masz pole manewru ?
    Trzeba robic koszty, to sprzedaj auto, kup auto :-)

    P.S. zakup auta wcale nie jest taki prosty, ale to juz sie od doradcy
    dowiesz.

    J.