  • 21. Data: 2011-02-12 13:52:35
    Temat: Re: Brak PIT-11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.02.2011 21:57, witek pisze:

    > no przeciez ma umowe na papierze. co nie? :)

    A jest obowiązek? Ja np. zawieram ustne. Kiedyś na tej grupie tak mi
    podyskutowano.
    Źle?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-02-12 15:12:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/12/2011 7:52 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A jest obowiązek? Ja np. zawieram ustne. Kiedyś na tej grupie tak mi
    > podyskutowano.
    > Źle?

    Nie ma.
    Ale sie nie pamieta co sie na rachunku za cyferki postawilo, to lepiej
    dla wlasnego bezpieczenstwa ja napisac.

  • 23. Data: 2011-02-13 14:55:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 24. Data: 2011-02-13 14:58:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie ma.
    > Ale sie nie pamieta co sie na rachunku za cyferki postawilo, to lepiej dla
    > wlasnego bezpieczenstwa ja napisac.

    Zreszta przeciez do umowy ustnej mozna (a nawet trzeba) wystawic rachunek
    pisemny - forma umowy nie ma nic do tego.
    To tak, jak z "kupowaniem na fakture", przeciwstawianym przez niektorych
    "kupowaniu na umowe" - gdy tymczasem i jedna i druga forma przeciez wynika z
    takiej samej umowy sprzedazy - tyle, ze zawieranej w odmiennych formach i
    dokumentowanych innym rodzajem dowodu (faktura VAT vs rachunek).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2011-02-13 15:52:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/13/2011 8:58 AM, SDD wrote:
    > Zreszta przeciez do umowy ustnej mozna (a nawet trzeba) wystawic rachunek
    > pisemny - forma umowy nie ma nic do tego.

    ale tez mozna, ale nie trzeba sobie zostawic kopii, zeby wiedziec co sie
    wystawiło.