  • 1. Data: 2008-09-10 22:06:28
    Temat: Była jakaś zmiana VAT?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    Medialny Marek twierdzi, że przepisy się zmienili i że teraz dla DG faktury
    wystawia się do 3 miesięcy, tak jak dawniej dla OFNPDG. Ubzdurali sobie, czy
    coś się zmieniło?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-09-22 10:21:40
    Temat: Re: Była jakaś zmiana VAT?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 11 wrzesień 2008 00:06
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ga9gcp$5es$1@news.onet.pl>):

    chrzonk, chrzonk, nikt nie wie?

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-09-24 22:06:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Sep 2008, Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 11 wrzesień 2008 00:06
    > (autor Tristan
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <ga9gcp$5es$1@news.onet.pl>):

    > chrzonk, chrzonk, nikt nie wie?

    "Nikt" Ci nie odpisze :D
    Ale dziwne coś... w serwisach nowelizacji nie widzę.
    Napisz, jak robili wcześniej z klientami-konsumentami.
    Bo może odmówili jakiemuś nerwowemu *konsumentowi* wydania f-ry
    zasłaniając się 7 dniami, oberwali jakimś rzecznikiem (albo
    i sądem) i teraz nadinterpretują w drugą stronę?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-09-25 09:57:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 25 wrzesień 2008 00:06
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0809250003110.3340@quad>):

> [...]
    > zasłaniając się 7 dniami, oberwali jakimś rzecznikiem (albo
    > i sądem) i teraz nadinterpretują w drugą stronę?

    No pierwej było tak, że wisiało ,,faktura VAT do 7 dni''.
    Potem widziałem napisy, że dla DG do 7, a dla OF do 30. A teraz mówią, że
    dla DG również do 30.

    --
    Tristan