  • 1. Data: 2005-01-04 17:09:11
    Temat: Chcę otworzyć działalność gospodarczą i świadczyć usługi w innym kraju UE
    Od: "Tomek Kazimierczak" <t...@w...pl>

    Witam!

    Chcę otworzyć działalność gospodarczą świadczącą usługi budowlane. Chciałbym
    dowiedzieć się jak wygląda sprawa wystawiania faktur podmiotowi z innego
    kraju UE (Hiszpanii), czy należy wystawiać faktury wg wzoru polskiego czy
    kraju w którym się tę usługę wykonuje i jak należy dokumentować i rozliczać
    VAT oraz sposób przeliczania waluty.

    Pozdrawiam Tomek