  • 1. Data: 2008-04-10 20:57:09
    Temat: Co bedzie mozna odliczyc za 2008 rok
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Prognozujac swoje dochody prawdopodobnie wejde na 2 prog podatkowy.
    Chcialbym sie dowiedziec jakie ulgi / odliczenia bedzie mozna stosowac
    rozliczajac rok 2008. Rozliczam sie samodzielnie, nie mam dzieci.
    Faktury za internet nie sa wystawiane na moja osobe.

    Co jeszcze bedzie mozna odliczyc ?

    Dzieki za wszelkie sugestie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-10 22:03:33