  • 1. Data: 2023-06-06 21:34:30
    Temat: Co można w czasie zawieszenia działalności?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Jestem prawie pewien, że przy okazji ostatniej PITo-logii obiło mi się o
    oczy pojęcie 'przychody uzyskane podczas zawieszenia DG'.
    Ale teraz nie mogę znaleźć gdzie mi się to mogło obić. Myślałem, że w
    którymś z PITów - wypełniałem 4 różne (28, 36, 36L, 37), ale nie widzę.

    Czy jest jakaś furtka, że niewielkie przychody uzyskane podczas
    zawieszenia DG można traktować tak samo (lub podobnie) jak przychody
    uzyskiwane bez zgłaszania DG (bo do jakiejś kwoty (jakiej?) na miesiąc
    można).

    Inna podobna kwestia.
    Czy przy zawieszeniu DG można wystawić fakturę za usługę wykonaną przed
    zawieszeniem, czy trzeba się uwinąć przed zawieszeniem?
    Czyli czy samo wystawianie faktury już jest działalnością, czy nie?
    P.G.

  • 2. Data: 2023-09-18 17:09:23
    Temat: Re: Co można w czasie zawieszenia działalności?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Też na to zwróciłem uwagę podczas PIT-olenia (online-owego).
    Odpowiedzi na Twoje pytania latały kiedyś po internetach jako interpretacje
    naczelników US czy stanowiska dyrektorów oddziałów ZUS.

    -----