  • 1. Data: 2011-01-02 12:17:11
    Temat: Co w przypadku różnic zdań Urz.Sk. w różnych miastach ?
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Pewna instytucja rządowa przyznaje pewne stypendia. Około połowa Urz. Sk. w PL ( w
    tym Warszawa ) wydało interpretację że są one
    zwolnione z podatku dochodowego, a druga połowa wydało interpretacje dokładnie
    odwrotne.

    Na początek zapytam US czy mam płacić czy nie. Jeśli uzna że mam płacić zapytam nieco
    idealistycznie i ogólnie:
    - Jakie są drogi, sposoby i szanse na ujednolicenie płacenia lub nie tego samego
    podatku w identycznych sprawach w tym samym kraju ?

    Bo uważam że nie może być tak że UrzSkarb w tym samym kraju wg tego samego prawa
    miastu A karze płacić a miastu B już nie. A może
    się mylę ?...

    KrzysztofB

  • 2. Data: 2011-01-02 16:49:27
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-02 13:17, KrisB pisze:
    > Bo uważam że nie może być tak że UrzSkarb w tym samym kraju wg tego
    > samego prawa miastu A karze płacić a miastu B już nie. A może się mylę ?...

    Nie myslisz sie ale żyjemy w kraju w jakim żyjemy. Na pocieszenie było
    gorzej. Urządnik (twórczy śmieć, odtwórczy perfekcjonista- z natury)
    potrafił ubić świetnie działającą firmę, bo zrobiła przypadkowy lekki
    krok w bok, i to w czasach najiększego bezrobocia gdzie każde miejsce
    pracy było na wagę złota.

    Takich za jaja / cip... wieszać trzebaby, gdyby nie to, że nie mieliśmy
    się gdzie kultury ekonomicznej uczyć, bo nas zapyziały ZSSR uczył
    debilnego komunizmu.

    GB

  • 3. Data: 2011-01-02 17:48:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/2/2011 6:17 AM, KrisB wrote:

> [...]
    >
    > Bo uważam że nie może być tak że UrzSkarb w tym samym kraju wg tego
    > samego prawa miastu A karze płacić a miastu B już nie. A może się mylę ?...

    Zwróc sie o indywidualną interpretacje do swojego US, w nim jak
    najbardziej mozesz podrzucic decyzje innego US jako arguement za
    zwolnieniem.
    Jak decyzja us bedzie inna niz twoja, to na decyzji bedzie napisane
    gdzie i w jakim terminie mozesz sie odwołać. Jak dotrzesz do
    ministerstwa finansów, to moze ktos wyda decyzje inna niz twoj US.

  • 4. Data: 2011-01-02 19:07:53
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 17:49, Grzegorz Brycki wrote:

    > bo nas zapyziały ZSSR uczył debilnego komunizmu.

    Wkf: komunizmy to u nas nie było - tylko totalitarno-biurokratyczna
    dykatura albo coś w tym guście. Kiedyś poczytałem trochę Trockiego, i
    wyszło mi na to, że on by się zakochał w naszym jutrze.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2011-01-02 19:08:52
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 18:48, witek wrote:

    > Zwróc sie o indywidualną interpretacje do swojego US

    Ta droga jest nieaktywna od jakiś 2-3 lat. Teraz interpretacje wydają KIPy.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2011-01-02 20:31:11
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ta droga jest nieaktywna od jakiś 2-3 lat. Teraz interpretacje wydają KIPy.

    Rozumiem że zgłosić się po interpretację do KIP-u i będzie ona od razu wykładnią dla
    całego kraju ?..

    KrzysztofB

  • 7. Data: 2011-01-02 20:32:13
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 21:31, KrisB wrote:
    > Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem że zgłosić się po interpretację do KIP-u i będzie ona od razu
    > wykładnią dla całego kraju ?..

    Wysyłasz do odpowiedniego KIPu formularz ORD-IN i otrzymujesz
    interpretację właściwą dla tego konkretnego KIPu.

    --
    Tomek