1. Data: 2004-07-14 20:03:28
Temat:Co zrobic jezeli nie mozna pobrac listy CRL ?
Od:"Magda Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawia sie komunikat

Bledny adres URL
Nie znaleziono adresu. Sprawdz poprawnosc adresu oraz konfiguracje
komunikacji.

NIC NIE ZMIENIALISMY prosze Was bardzo o pomoc co robic co moglo sie w tym
cholernym PLATNIKU poprzestawiac ??? bo nie mozemy wyslac ZUSow

--
Magda Smus
s...@p...fm

2. Data: 2004-07-14 21:41:12
Temat:Re: Co zrobic jezeli nie mozna pobrac listy CRL ?
Od:"Ryszard G" <rysXgar@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Smus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> NIC NIE ZMIENIALISMY prosze Was bardzo o pomoc co robic co moglo sie w tym
> cholernym PLATNIKU poprzestawiac ??? bo nie mozemy wyslac ZUSow

Bez paniki.
Wyślij dokumenty bez aktualizowania list certyfikatów unieważnionych. Listy
te tylko"zwiększają bezpieczeństwo" przekazu, ale same jako takie do wysyłki
nie sąpotrzebne.

U mnie w ustawieniach przekazu jest:
centrum certyfikacji: www.cc.unet.pl
certyfikaty zus: cc.unet.pl/certyfikaty/RP_1_OOP.pem
lista crl ca-nad: cc.unet.pl/crl/CRLNAD.pem
lista crl ca-zew: cc.unet.pl/crl/CRLK.pem
wysyłka do: www.dokumenty.warszawa.zus.pl
to sobie ewentualnie popraw.

Lub ze strony:
http://www.cc.unet.pl/3-certyfikaty/index3_5.html

Pobierz listy zawarte w samorozpakowujacym się archiumum ZIP.
Zapisz gdzieś na dysku i następnie uruchom ( lub od razu wybierz "uruchom"
przy pobieraniu pliku).
Listy zostaną wypakowane do domyślnego folderu: c:/crl.
Następnie w płatniku wykonaj aktualizację list CRL "z plików" właśnie
rozpakowanych.

pozdrawiam
Ryszard