  • 1. Data: 2004-07-14 20:03:28
    Temat: Co zrobic jezeli nie mozna pobrac listy CRL ?
    Od: "Magda Smus" <s...@i...pl>

    Pojawia sie komunikat

    Bledny adres URL
    Nie znaleziono adresu. Sprawdz poprawnosc adresu oraz konfiguracje
    komunikacji.

    NIC NIE ZMIENIALISMY prosze Was bardzo o pomoc co robic co moglo sie w tym
    cholernym PLATNIKU poprzestawiac ??? bo nie mozemy wyslac ZUSow

    --
    Magda Smus
    s...@p...fm

  • 2. Data: 2004-07-14 21:41:12
    Temat: Re: Co zrobic jezeli nie mozna pobrac listy CRL ?
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>

    Użytkownik "Magda Smus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > NIC NIE ZMIENIALISMY prosze Was bardzo o pomoc co robic co moglo sie w tym
    > cholernym PLATNIKU poprzestawiac ??? bo nie mozemy wyslac ZUSow

    Bez paniki.
    Wyślij dokumenty bez aktualizowania list certyfikatów unieważnionych. Listy
    te tylko"zwiększają bezpieczeństwo" przekazu, ale same jako takie do wysyłki
    nie sąpotrzebne.

    U mnie w ustawieniach przekazu jest:
    centrum certyfikacji: www.cc.unet.pl
    certyfikaty zus: cc.unet.pl/certyfikaty/RP_1_OOP.pem
    lista crl ca-nad: cc.unet.pl/crl/CRLNAD.pem
    lista crl ca-zew: cc.unet.pl/crl/CRLK.pem
    wysyłka do: www.dokumenty.warszawa.zus.pl
    to sobie ewentualnie popraw.

    Lub ze strony:
    http://www.cc.unet.pl/3-certyfikaty/index3_5.html

    Pobierz listy zawarte w samorozpakowujacym się archiumum ZIP.
    Zapisz gdzieś na dysku i następnie uruchom ( lub od razu wybierz "uruchom"
    przy pobieraniu pliku).
    Listy zostaną wypakowane do domyślnego folderu: c:/crl.
    Następnie w płatniku wykonaj aktualizację list CRL "z plików" właśnie
    rozpakowanych.

    pozdrawiam
    Ryszard