  • 1. Data: 2005-06-20 17:19:48
    Temat: Czy ktoś już odkręcał płatność vat-7??
    Od: kesser <kesser@[to usun]poczta.onet.pl>

    Witam
    Dziś dostałem powiastkę z Urzędu Skarbowego, że nie zapłaciłem podatku z
    tytułu vat-7. Sprawa wygląda tak, 2 lata temu przeprowadziłem się z miasta
    A do miasta B. Wszystkie rozliczenia działalności dokonuje teraz w mieście
    A oprócz vat. Niestety do tej pory nikt mi nie potrafił wyjaśnić dlaczego
    vat musiał pozostać w mieście A. Długo nie płaciłem vat bo nie było obrotów
    teraz się zdarzył i omyłkowo zapłaciłem na konto urzędu w mieście B stąd to
    wezwanie. Właścicielem obu kont jest NBP więc pieniądze trafiły tam gdzie
    trzeba. Niestety mam 7 dni na udowodnienie płatności i nie wiem czy uda mi
    się w terminie uzyskać potwierdzenie z pieczątką banku (mbank czyli
    poczta). Czy ktoś już przerabiał taki problem i może mi napisać co i jak
    żeby szybko i sprawnie poszło??
    Znając nasze realia pewnie problemem będzie żeby pani z US w mieście A
    zadzwoniła do pani z US w mieście B i potwierdziła sobie wpłatę.

  • 2. Data: 2005-06-20 17:27:05
    Temat: Re: Czy ktoś już odkręcał płatność vat-7??
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "kesser" <kesser@[to usun]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A oprócz vat. Niestety do tej pory nikt mi nie potrafił wyjaśnić dlaczego

    Bo jest związany z miejscem wykonywania działalności, a nie zamieszkania.
    Zapewne miejsce wykonywania pozostało bez zmian.