  • 1. Data: 2002-12-05 09:34:11
    Temat: Czy mam placic na fundusz pracy?
    Od: "Enope" <e...@h...com>

    Pracuje na pelnym etacie (pracodawca oplaca wszystkie skladki na ZUS) i mam
    dzialalnosc gosp., oplacam dodatkowo ubezpieczenie zdrowotne i mam pytanie,
    czy musze rowniez placic na Fundusz Pracy?

  • 2. Data: 2002-12-05 09:53:38
    Temat: Re: Czy mam placic na fundusz pracy?
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Enope" <e...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosc gosp., oplacam dodatkowo ubezpieczenie zdrowotne i mam
    pytanie,
    > czy musze rowniez placic na Fundusz Pracy?

    Jesli prowadzisz jednoosobowa firme i nie zatrudniasz nikogo to nie musisz
    wnosic takich oplat, placisz tylko ub. zdrowotne.

    Gason

  • 3. Data: 2002-12-05 10:19:08
    Od: "Enope" <e...@h...com>

    Użytkownik "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jesli prowadzisz jednoosobowa firme i nie zatrudniasz nikogo to nie musisz
    > wnosic takich oplat, placisz tylko ub. zdrowotne.

    A jezeli zatrudniam jedna osobe to place za nia, nie za siebie?

  • 4. Data: 2002-12-05 10:38:36
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    > Użytkownik "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > A jezeli zatrudniam jedna osobe to place za nia, nie za siebie?

    IMO: dokladnie tak, ale lepiej niech to jakis inny grupowicz jeszcze
    potwierdzi :)

    Gason

  • 5. Data: 2002-12-05 11:03:47
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

> [...]
    ZUS)

    > musisz

    > IMO: dokladnie tak, ale lepiej niech to jakis inny grupowicz jeszcze

    Nie do końca. Właściciel za siebie płaci Fun. Pracy (F.P.) zawsze jeżeli
    płaci społeczne, w Twoim przypadku nie płacisz społ. więc nie płacisz na
    F.P.
    Jeżeli masz pracownika i u Ciebie zarobi w danym m-cu przynajmniej najniższe
    wynagrodzenie (do 31-12-2002; 760zł) to płacisz za niego F.P. Jeżeli zarobi
    miej to musisz wziąc od niego oświadczenie, czy jego dochody (wszystkie,
    także poza Twoja firmą) bedą nizsze od owych 760zł. Jeżeli TAK nie płacisz
    zaniego F.P., jeżeli NIE to płacisz. Iwona

  • 6. Data: 2002-12-06 09:32:49
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:asnbsk$165$1@news.tpi.pl...

    > Nie do końca. Właściciel za siebie płaci Fun. Pracy (F.P.) zawsze jeżeli
    > płaci społeczne, w Twoim przypadku nie płacisz społ. więc nie płacisz na

    Dokladnie taka sytuacje mialem na mysli :), bo Enope we wczesniejszych
    postach juz pisal ze jest zatrudniony na etacie (a wiec placi tylko ub.
    zdrowotne)

    Gason.