  • 1. Data: 2005-10-02 19:30:35
    Temat: Czy moge odpisac VAT...
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Czy moge odpisac sobie VAT za usluge, ktora byla zakupiona w zwiazku z
    przygotowaniem do otwarcia DG?
    Chodzi mi o domene internetowa z nazwa firmy. Data rejestracji domeny 28
    sierpien, wpisu DG w ewidencji 24 sierpien, data rozpoczecia DG 20 wrzesien.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-10-02 20:03:24
    Temat: Re: Czy moge odpisac VAT...
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    NIE!

    -pozdrawiam KP

  • 3. Data: 2005-10-02 20:44:54
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał(a):
> [...]
    > Chodzi mi o domene internetowa z nazwa firmy. Data rejestracji domeny 28
    >
    > sierpien, wpisu DG w ewidencji 24 sierpien, data rozpoczecia DG 20

    bardzo nie

  • 4. Data: 2005-10-03 06:09:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Rafal M wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o domene internetowa z nazwa firmy. Data rejestracji domeny
    > 28 sierpien, wpisu DG w ewidencji 24 sierpien, data rozpoczecia DG 20

    PO obiecuje, że będzie można już wkrótce. Na razie zapomnij. Możesz jednak
    chyba jeszcze wciągnąć np towary na początkowy spis z natury.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/