  • 1. Data: 2007-10-08 16:14:32
    Temat: Czy można odliczyć opłatę za VAT-R?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Witam,

    Mam kwitek - dowód opłaty rejestracyjnej VAT-R. Czy prowadząc PKPiR mam
    możliwość odliczenia sobie tej kwoty od pdoch? Czy w takiej sytuacji
    dokument księgować to w kol. 14? Po googlaniu jestem prawie pewien,
    że tak się da, ale chciałbym się mimo wszystko upewnić.

    Wojciech Bancer

  • 2. Data: 2007-10-08 16:25:15
    Temat: Re: Czy można odliczyć opłatę za VAT-R?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-10-2007 o 18:14:32 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > dokument księgować to w kol. 14? Po googlaniu jestem prawie pewien,
    > że tak się da, ale chciałbym się mimo wszystko upewnić.

    Tak, pozostałe koszty (w nowym wzorze to chyba kol. 13 jest)

  • 3. Data: 2007-10-08 16:58:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.10.2007 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał/a:

    > Tak, pozostałe koszty (w nowym wzorze to chyba kol. 13 jest)

    No właśnie, od kiedy obowiązuje nowy wzór? Ten rok można jeszcze walić wg
    poprzedniego?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-10-08 17:02:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-10-2007 o 18:58:08 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > No właśnie, od kiedy obowiązuje nowy wzór? Ten rok można jeszcze walić wg
    > poprzedniego?

    Jeśli przed 15. marca miałeś już tegorocznego kpira, to tak

  • 5. Data: 2007-10-08 17:12:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Samotnik w <news:slrnfgkoek.kmq.samotnik@localhost.localdomain>
    :

    > No właśnie, od kiedy obowiązuje nowy wzór?

    Wstecznie od początku 2007

    > Ten rok można jeszcze walić wg poprzedniego?

    IMHO nawet trzeba, jeżeli ktoś księgę założył i zbroszurował przed wydaniem
    rozporządzenia zmieniającego.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-10-08 17:14:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    > Ten rok można jeszcze walić wg poprzedniego?

    IMHO nawet trzeba, jeżeli ktoś księgę założył i zbroszurował przed wydaniem
    rozporządzenia zmieniającego, byle nie wpisywac nic w kolumnę repr. i rekl.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-10-08 18:27:34
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, pozostałe koszty (w nowym wzorze to chyba kol. 13 jest)

    no ok, a jesli zaczalem dzialalnosc na poczatku sierpnia, zaplacilem za
    VAT-R pod koniec lipca, to moge to jeszcze jakos ujac w rozliczeniu
    wrzesnia?:) bo wczesniej nie wrzucilem tego w koszty:/

    pzdr
    Anax

  • 8. Data: 2007-10-08 18:42:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-10-2007 o 20:27:34 Anax WRC <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > VAT-R pod koniec lipca, to moge to jeszcze jakos ujac w rozliczeniu
    > wrzesnia?:) bo wczesniej nie wrzucilem tego w koszty:/

    Wrzucaj, czemu masz nie móc.

  • 9. Data: 2007-10-14 15:46:09
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    > Wrzucaj, czemu masz nie móc.

    a to czasem nie moge odliczac w miesiacu wystapienia zdarzenia badz w
    miesiacu nastepnym? czy tak to tylko z Vatem...
    czyli moglbym teraz sobie dowodem wewnetrznym przy zamknieciu wrzesnia dodac
    taki koszt z lipca? oczywicie mowie o rozwiazaniu bez korekty:)
    Anax

  • 10. Data: 2007-10-14 19:14:51

    Dnia 14-10-2007 o 17:46:09 Anax WRC <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > dodac
    > taki koszt z lipca? oczywicie mowie o rozwiazaniu bez korekty:)

    A zgubiłeś potwierdzenie dokonania wpłaty?