  • 1. Data: 2002-01-03 10:48:59
    Temat: Czy można prowadzić dalszą numerację.
    Od: "Damian" <x...@p...onet.pl>

    Zakładając że miałem 250 F-r VAT. w roku 2001 .
    Czy mogę kontynuować od numeru 251
    czy trzeba zacząć numerację od 1.

    I drugie pytanie : Czy jeśli wydano towar w pod koniec grudnia, a f-rę
    sprzedaży
    wystawiono z początkiem stycznia jest to zgodne z
    prawem.
    i czy muszę mieć podpisana WZ przez odbiorcę.

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2002-01-03 12:44:40
    Temat: Re: Czy można prowadzić dalszą numerację.
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 3 Jan 2002 11:48:59 +0100, "Damian" <x...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]

    >sprzedaży
    > wystawiono z początkiem stycznia jest to zgodne z

    tak

    > i czy muszę mieć podpisana WZ przez odbiorcę.

    nie

    >Proszę o pomoc.

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-01-05 00:57:44
    Od: "Kirys" <k...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Dšbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > 1

    Ale pod warunkiem, że będzie to 1/2002. Bo jeśli nie będzie "łamańca" (a nie
    jest obowiązkowy!) to mamy 2 faktury o tym samym numerze! Ustawa zdaje się
    mówi, "numer kolejny" a nie numer kolejny w ciągu roku, tym bardziej, że
    pojęcie "rok" w rozliczeniach VAT nie ma żadnego znaczenia - okresem
    rozliczeniowym jest przeciez miesiąc.

    Kirys