  • 1. Data: 2002-11-27 10:24:51
    Temat: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje?
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego
    konsekwencje?

    Zastanawiam sie nad otwarciem spolki z o.o. Ciekaw jestem kosztow
    dzialalnosci.

    Zastanawiam sie czy cala dokumentacje jestem w stanie wykonywac sam (lacznie
    z ksiegowoscia). Czy sa jakies miejsca w gdzie mozna znalezc takie
    informacje.? Czy jestem zdany na kosztownych specjalistow, ktorzy zjedza moj
    zysk?

    Oczywiscie wazne jest jak to wyglada w praktyce. Aha dodam, ze miesiecznie
    nie bredzie wiecej wystawianych faktur jak 5-10. Stad oferty podawane przez
    biura rachunkowe sa zbyt drogie, bo zakladaja liczbe wystawianych faktur do
    100, czyli 10-20-krotnie wyzsza niz moja zakladana.

  • 2. Data: 2002-11-27 10:44:22
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    wystawianych faktur do
    > 100, czyli 10-20-krotnie wyzsza niz moja zakladana.

    a ile chca biura rachunkowe od Ciebie?
    Kinga

  • 3. Data: 2002-11-27 11:52:09
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    Księgowość możesz prowadzić sam, ale zastanów się bo prowadzenie księgowości
    sp. z o.o. nie jest takie proste, a cała odpowiedzialność za wszelkiego
    rodzaju błędy spada na Ciebie.

    Pozdrawiam
    Sabina

  • 4. Data: 2002-11-27 15:53:14
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > z ksiegowoscia). Czy sa jakies miejsca w gdzie mozna znalezc takie
    > informacje.? Czy jestem zdany na kosztownych specjalistow, ktorzy zjedza moj

    A jesteś zawodowym księgowym?
    Nie? To chytry dwa razy traci. Kontrola Skarbowa szybko Ci to udowodni:-(
    Co ty chcesz za geszeft otwierać, skoro nie stać cię na biuro rachunkowe
    Może załóż jednak jednoosobową działalność -będzie taniej

  • 5. Data: 2002-11-27 19:33:39
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co ty chcesz za geszeft otwierać, skoro nie stać cię na biuro rachunkowe
    > Może załóż jednak jednoosobową działalność -będzie taniej

    Ale nie zawsze bezpieczniej

  • 6. Data: 2002-11-27 20:36:00
    Od: "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm>

    .pl...
    > (lacznie
    > moj
    Kiedys prowadzilam ksiegowosc ale musialam sporo sie naczytac i zrobilam
    kurs. W mojej spolce z o.o. tez malo sie dzialo i w sumie nie bylo to zbyt
    skomplikowane.
    pozdrawiam
    Beata

  • 7. Data: 2002-11-27 21:53:10
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Ale nie zawsze bezpieczniej

    Aaaaaaa ....
    Tu wybór należy do Ciebie.:-)
    Pozornie do kombinacji alpejskich spółka zoologiczna jest bezpieczniejsza.
    Jest to prawda o ile jesteś obrzydliwie bogaty i cała wioska siedzi w Twojej
    kieszeni.

    Jak jesteś przeciętny, sp.z o.o. Ci nic nie pomoże. I tak zabiorą majątek rodziny.

  • 8. Data: 2002-11-28 09:05:18
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

> [...]
    Twojej kieszeni.

    > Jak jesteś przeciętny, sp.z o.o. Ci nic nie pomoże. I tak zabiorą majątek

    Tak czy inaczej...

  • 9. Data: 2002-11-28 09:06:08
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > kurs. W mojej spolce z o.o. tez malo sie dzialo i w sumie nie bylo to zbyt

    A Urzad Skarbowy ??? Barzdo sie czepial, czy udalo Ci sie z nim nie spotkac?

  • 10. Data: 2002-11-28 09:30:36
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Sl@o <f...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@h...spray.net.pl...
> [...]
    do
    > 100, czyli 10-20-krotnie wyzsza niz moja zakladana.

    W żadnym wypadku! To jest zabronione! Za takie coś moża siedzieć! Wyłącznie
    certyfikowany księgowy!
    Więcej szczegółów na priva...jakoś się dogadamy...nie biore dużo... ;)