    From: "slavs" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy musze placic podatek?
    Date: Mon, 26 Apr 2004 16:17:17 +0200

    Witam!
    W tamtym roku dostalem premie prywatyzacyjna. Niestety firma w ktorej
    pracuje, nie wystwila mi zadnego "kwitu", ze takowe pieniadze dostalem.
    Pieniadze zostaly przelne bezposrednio na konto bankowe z konta spolki-corki
    (chociaz inwestor pochodzi z zagranicy). Jedynym potwierdzeniem otrzymania
    tych pieniedzy, moze byc tylko wyciag bankowy (chociaz nie wiem czy to jest
    aktualne, bo zmienilem bank).
    I tu moje pytanie; czy musze od tej premii placic podatek?Jezeli tak to na
    jakiej podstawie?Nie mam nawet zadnego zaswadczenia, ze takie pieniadze
    dostalem!A co bedzie jak wezwie mnie US i spyta, na jakiej podstawie
    wplacilem pieniadze?
    Prosze o szybka odpowiedz, bo mnie czas nagli. Za kilka dni koniec
    kwietnia:)

    Z gory dziekuje za ew. odp
    Pozdrawiam

    Slawek