  • 1. Data: 2007-10-22 21:32:27
    Temat: Czy od dotacji unijnych powinno płacić się podatek?
    Od: "pcserwis" <p...@p...media.pl>

    Czy jest jakies prawo ktore to reguluje i jak wyglada sytuacja z podatkiem
    od otrzymanych dotacji czy wogole jest cos takiego?

  • 2. Data: 2007-10-23 11:15:24
    Od: Ania <a...@g...pl>

    pcserwis pisze:
    > Czy jest jakies prawo ktore to reguluje i jak wyglada sytuacja z podatkiem
    > od otrzymanych dotacji czy wogole jest cos takiego?

    sama skorzystałam w tym roku i zostałam poinformowana, że nie :)
    nie uwzględniasz tego w swoich dochodach

    Pzdr
    AN

  • 3. Data: 2007-10-23 20:11:37
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: ffj4te$3me$...@n...wp.pl,
    pcserwis <p...@p...media.pl> napisal:
    > Czy jest jakies prawo ktore to reguluje i jak wyglada sytuacja z
    > podatkiem od otrzymanych dotacji czy wogole jest cos takiego?

    Temat stary jak swiat, sad inaczej intepretuje, rozne US-y roznie - nawet w
    jednym miescie... - a ministerstwa jeszcze inaczej.
    Zalezy o jakim podatku mowisz, zalezy od kogo ta dotacja - tzn kto ja
    przkeazuje.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc