  • 1. Data: 2005-12-08 11:07:28
    Temat: Czy pełna księgowość dla dostawców internetu jeszcze jest konieczna?
    Od: Justyna Iwańska <j...@g...com>

    Coś mi się obiło o uszy, czytałam bodajże w pulsie biznesu, że ma wejść
    ustawa, w myśl której nie będzie już trzeba prowadzić pełnej księgowości
    świadcząc usługi dostępu do internetu.
    Guglałam, ale nie mogę znaleźć: czy faktycznie wchodzi taka ustawa,
    jeśli tak to od kiedy?

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna

    http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

  • 2. Data: 2005-12-08 12:08:32
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Justyna Iwańska <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > świadcząc usługi dostępu do internetu.
    > Guglałam, ale nie mogę znaleźć: czy faktycznie wchodzi taka ustawa,

    Chyba raczej chcieliby znieść ten wymóg - bo on już od dawna jest w ustawie
    Prawo Telekomunikacyjne.

    P.

  • 3. Data: 2005-12-08 12:09:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paszczak wrote:

    > Chyba raczej chcieliby znieść ten wymóg - bo on już od dawna jest w
    > ustawie Prawo Telekomunikacyjne.

    Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Uważnie.

  • 4. Data: 2005-12-08 13:38:27
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Uważnie.

    Oj, chyba ta pogoda daje mi się we znaki :)

    P.

  • 5. Data: 2005-12-08 16:21:04
    Od: "onet" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, chyba ta pogoda daje mi się we znaki :)
    >
    > P.

    polecam stronę Min Inf tam jest wyjaśnienie co chcą zrobić
    http://www.mtib.gov.pl/lacznosc/

  • 6. Data: 2005-12-08 21:10:41
    Od: Justyna Iwańska <j...@g...com>

    onet napisał(a):

    > polecam stronę Min Inf tam jest wyjaśnienie co chcą zrobić
    > http://www.mtib.gov.pl/lacznosc/

    Dzięki.
    Zabieram się za lekturę.

  • 7. Data: 2005-12-09 00:35:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Justyna Iwańska napisał(a):
> [...]
    > świadcząc usługi dostępu do internetu.
    > Guglałam, ale nie mogę znaleźć: czy faktycznie wchodzi taka ustawa,

    Projekt ustawy o zmianie ustawy jest aktualnie obrabiany w sejmie (o ile
    dobrze pamiętam, druk sejmowy nr 52, bo www sejmu raczyło właśnie
    zdechnąć). Istnieje prawdopodobiebństwo, że zostanie uchwalona w
    przeciągu kilku tygodni.

    M.