  • 1. Data: 2008-10-11 09:08:49
    Temat: Czy spółka cywilna może otrzymywać wpłaty na konto prywatne wspólnika?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Prowadze 2-osobową spółke cywilną, mam zamiar sprzedawać towary do Francji.
    Od drobnych klientów będę otrzymywał zapłate na francuskie konto bankowe
    które jest zarejestrowane na wspólnika (jego prywatne konto). Czy to legalne
    czy trzeba mieć konto założone na spółke? Oczywiście w PL mamy konto firmowe
    na spółke, ale we francji takie konto trudno jest założyć więc chcielibyśmy
    korzystać z założonego już konta prywatnego wspólnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2008-10-13 05:54:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 11 Oct 2008 11:08:49 +0200, Nod napisał(a):

> [...]
    > na spółke, ale we francji takie konto trudno jest założyć więc chcielibyśmy
    > korzystać z założonego już konta prywatnego wspólnika.

    Wątpię, czy znajdziesz tu specjalistów od prawa francuskiego.

  • 3. Data: 2008-10-20 21:26:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Francuzi nie umierają?
    JaC