  • 1. Data: 2012-07-22 21:52:45
    Temat: Czy starter pre-paid to sprzęt telekomunikacyjny?
    Od: SDD <s...@t...pl>

    - jak w temacie.

    Na 99% jestem przekonany, że tak - ale moze jednak... :)

    Chodzi o to - czy prowadząc - oprócz głownej działalności, nota bene
    zwolnionej przedmiotowo z obowiazku ewidencjonowania - dodatkowo
    sprzedaż kart SIM (starterow) pre-paid na Allegro nie wpadnę w kasę
    fiskalną?

    Jesli tak, to czy jest jakis sposob na obejscie tego?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2012-07-23 00:22:03
    Od: SDD <s...@t...pl>

    SDD pisze:
    > Jesli tak, to czy jest jakis sposob na obejscie tego?

    Zamierzałbym sprzedawać startery wstępnie aktywowane i odpowiednio
    "wzbogacone" o dodatkowe funkcjonalnosci.

    Czy - w razie czego - przeszedłby taki manewr:

    Klient udziela mi pelnomocnictwa do zakupu w jego imieniu startera - np.
    za 5 zl, ja ten starter kupuje i swiadcze usluge "wzbogacenia" go, za co
    pobieram wynagrodzenie, które Klient wplaca wraz z owymi 5 zlotymi na
    zakup startera oraz kosztami przesylki.

    Nastepnie wysylam mu jego wlasnosc.

    Czy będzie to "dostawą sprzętu telekomunikacyjnego" w rozumieniu
    rozporządzenia o kasach rejestrujacych, czy nie?

    Pozdrawiam
    SDD