  • 1. Data: 2007-11-06 20:02:24
    Temat: Czy wywiadownie gosp. mają dostęp do danych z np: ZUS-u lub Urzędów Skarbowych
    Od: shmuck <s...@o...pl>

    Witam

    W związku z pewną sprawą muszę podać dane dotyczące moich rozliczeń z US
    i ZUS. Dane ma sprawdzić jakaś wywiadownia, o czym zostałem
    poinformowany po fakcie. Napisałem co miałem napisać, ale pozostają
    pytania ...

    Wg mnie jest to bezpodstawne żądanie, ale cóż ... Od tego zależy los
    wspomnianej sprawy.

    Czy taka wywiadownia ma dostęp do moich danych (prowadzę DG) we
    wspomnianych urzędach? Np: Napisałem, że osiągnięty zysk to np: 3000zł,
    a okaże się, że wyniósł 2700zł (nie sądziłem, że to będzie akurat
    istotne). Albo fakt, że kilka razy spóźniłem się z zapłaceniem ZUS-u.

    Czy dostęp do moich danych znajdujących się w urzędach państwowych jest
    LEGALNY?

    shmuck