  • 1. Data: 2018-05-16 10:56:20
    Temat: Czyszczenie CEIDG
    Od: jureq <j...@n...no>

    Chyba wypada przypomnieć, że w najbliższy piątek upływa termin
    uzupełnienia danych w CEIDG. Dane przenoszone z ewidencji papierowej w
    końcu roku 2011 nie zawierały numeru PESEL. Termin uzupełnienia to
    właśnie 18.05.2018. Brak PESELu oznacza automatyczne wykreślenie z
    ewidencji.
    Niestety w podglądzie danych na stronie CEIDG nie można w sposób 100%
    pewny sprawdzić czy ten numer był zgłoszony.

  • 2. Data: 2018-05-16 12:18:30
    Temat: Re: Czyszczenie CEIDG
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-05-16 o 10:56, jureq pisze:
> [...]
    > Niestety w podglądzie danych na stronie CEIDG nie można w sposób 100%
    > pewny sprawdzić czy ten numer był zgłoszony.

    I jak znam nasze systemy, to nie da się go uzupełnić zdalnie.

  • 3. Data: 2018-05-16 12:35:31
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Wed, 16 May 2018 12:18:30 +0200, użytkownik cef napisał:

    > I jak znam nasze systemy, to nie da się go uzupełnić zdalnie.

    Pewne sprawdzenie i uzupełnianie jest możliwe z wykorzystaniem ePUAP.

    W tej chwili wygląda, że CEIDG "wisi" więc mogą być problemy techniczne
    ze zgłąszaniem

  • 4. Data: 2018-05-16 13:53:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-16, cef <c...@i...pl> wrote:

    > I jak znam nasze systemy, to nie da się go uzupełnić zdalnie.

    Możesz, jak masz profil zaufany lub certyfikat kwalifikowany. Dane
    uzupełnia się tak samo jak wszystkie inne, przez wniosek o zmianę
    danych firmy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2018-05-16 14:17:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-16 o 10:56, jureq pisze:
    > Brak PESELu oznacza automatyczne wykreślenie z
    > ewidencji.

    Wykreślenie, czy wpisanie jako działalności zakończonej?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-05-16 18:30:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.05.2018 o 10:56, jureq pisze:
> [...]
    > Niestety w podglądzie danych na stronie CEIDG nie można w sposób 100%
    > pewny sprawdzić czy ten numer był zgłoszony.

    To ja się zapytam, bo mnie ciekawi, jak oleję temat, to co się stanie że
    mnie wykreślą?

    p. m.

  • 7. Data: 2018-05-16 19:14:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Możesz, jak masz profil zaufany lub certyfikat kwalifikowany. Dane
    > uzupełnia się tak samo jak wszystkie inne, przez wniosek o zmianę
    > danych firmy.

    Droga przez mękę,
    trzeba się sporo naklikać, ale
    po wejściu do danych wpisu widzę, że jest PESEL
    Tylko nie wiem czy czasem "nie pociągnął" sobie tego
    z certyfikatu. Klikanie "dalej" wywołuje komunikat, że
    nieprawdłowo wypelniono wniosek - pewnie trezba wypełnić wszystkie
    ogwiazdkowane rubryki.

  • 8. Data: 2018-05-17 08:29:07
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Wed, 16 May 2018 19:14:08 +0200, użytkownik cef napisał:

    > trzeba się sporo naklikać, ale po wejściu do danych wpisu widzę, że jest
    > PESEL Tylko nie wiem czy czasem "nie pociągnął" sobie tego z
    > certyfikatu.

    Jak się zalogujesz do CEiDG, to nie wchodź w zgłaszanie zmian, tylko użyj
    klawisza mój wpis, to pokaże co masz aktualnie zgłoszone

  • 9. Data: 2018-05-17 10:00:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-17, jureq <j...@n...no> wrote:

    > Jak się zalogujesz do CEiDG, to nie wchodź w zgłaszanie zmian, tylko użyj
    > klawisza mój wpis, to pokaże co masz aktualnie zgłoszone

    Ale to nie pokazuje PESELu, tylko dane publiczne, mylę się?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-05-17 10:11:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale to nie pokazuje PESELu, tylko dane publiczne, mylę się?

    No właśnie jak się kliknie "mój wpis", to jest
    taki fragment wpisu opisany jako dane niepubliczne i Pesel i data
    urodzenia jest tam widoczna.
    (tzn u mnie)