  • 21. Data: 2018-05-19 12:59:06
    Temat: Re: Czyszczenie CEIDG
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-18, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Oprócz VAT.

    VAT-R też można załączyć, ale fakt.

    Natomiast przy wyrejestrowaniu, to chyba pójdzie z automatu?
    Można być czynnym podatnikiem VAT, tak o?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 22. Data: 2018-05-19 14:21:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Wojciech,

    Saturday, May 19, 2018, 12:59:06 PM, you wrote:

    > VAT-R też można załączyć, ale fakt.
    > Natomiast przy wyrejestrowaniu, to chyba pójdzie z automatu?

    Nie idzie - trzeba złożyć osobno VAT-R

    > Można być czynnym podatnikiem VAT, tak o?

    Nie można - dlatego VAT-R :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2018-05-19 15:10:06
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A dlaczego nie? Przecież przychody obciążone VAT mogą być z innego tytułu, niż DG.

    -----

  • 24. Data: 2018-05-19 17:51:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Nie idzie - trzeba złożyć osobno VAT-R

    Od 2017 to chyba urząd może wykreślać z automatu, z różnych
    przyczyn. Myślę, że podciągną pod to wykreślenie z CEIDG
    (zawieszenie na okres > 6 miesięcy powoduje wyrejestrowanie
    z VAT, nie wiem jak zadziała wykreślenie z ewidencji CEIDG).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 25. Data: 2018-05-19 19:42:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Wojciech,

    Saturday, May 19, 2018, 5:51:39 PM, you wrote:

> [...]
    > (zawieszenie na okres > 6 miesięcy powoduje wyrejestrowanie
    > z VAT, nie wiem jak zadziała wykreślenie z ewidencji CEIDG).

    Po 4 latach zawieszenia nastąpiło wykreślenie z automatu - zapomniałem
    przedłużyć zawieszenie. Przyszło zaproszenie z US do złożenia
    wyjaśnień, dlaczego nie złożyłem VAT-R.

    --
    Best regards,
    RoMan