  • 1. Data: 2007-06-11 07:01:03
    Temat: DG a smierc wlasciciela ..
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie,

    Jednoosobowa DG, zatrudnionych 17 osob (umowy na czas okreslony z
    dwutygodniowym wypowiedzeniem), żonaty (zona tez ma wlasną dzialalność)

    i teraz: umieram, ginę, "odchodzę"

    Kto załatwia za mnie sprawy:
    - wypowiedzenia umów z pracownikami
    - uregulowania spraw z US i ZUS
    - majątku firmy (troszku tego jest: samochod, komputery, dzierzawy
    pomieszczen biurowych)
    - co się dzieje z pieniędzmi na koncie firmowym

    ??

    Tak sobie pomyslałem, ze moze sie za wczasu zabezpiecze jakos, tylko jak
    (chodzi o odpowiedzi na w/w pytania)

    Pozdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-06-11 07:16:44
    Temat: Re: DG a smierc wlasciciela ..
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 09:01:03 +0200, Marsjusz napisał(a):

    > Jednoosobowa DG, zatrudnionych 17 osob (umowy na czas okreslony z
    > dwutygodniowym wypowiedzeniem), żonaty (zona tez ma wlasną dzialalność)

> [...]

    Nikt. Umowy rozwiązują się "z mocy prawa".

    > - uregulowania spraw z US i ZUS
    > - majątku firmy (troszku tego jest: samochod, komputery, dzierzawy
    > pomieszczen biurowych)

    Spadkobiercy.

    > - co się dzieje z pieniędzmi na koncie firmowym

    Dokładnie to samo co z pieniędzmi na koncie prywatnym.