  • 1. Data: 2007-10-31 16:23:57
    Temat: DG - mozna dla bylego pracodawcy ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    1,5 roku temu bylem zatrudniony na etacik. Zwolnilem sie i zalozylem DG.
    Wlasnie mam okazje zrobic jedna robote bylemu pracodawcy. Ale slyszalem ze
    cos sie zmienilo w prawie, ze nei mzoan swiadczyc uslug lda bylego
    pracodawcy. Czy to prawda ? Jezeli tak to jakie jest dokaldnie ograniczenie
    ? Nie moge zrobuc nawet jednej roboty dla niego ??

    Fantom

  • 2. Data: 2007-10-31 17:39:01
    Temat: Re: DG - mozna dla bylego pracodawcy ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczenie
    > ? Nie moge zrobuc nawet jednej roboty dla niego ??

    Alez kto Ci tych bzdur naopowiadal?
    Spokojnie mozesz robic dla niego wszystko!!!!
    Z tym,ze oczywiscie nie mozesz korzystac z tanszego ZUS-u, podatku liniowego
    19% ani ryczaltu - zdaje sie ze na ryczalcie mozna pozostac, ale bys cos
    musial zupelnie innego robic niz robiles na umowie o prace.

    Pozdrawiam
    SDD