  • 1. Data: 2003-04-27 14:09:56
    Temat: DG na ryczałcie i etat - który PIT?
    Od: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl>

    Witam!

    Jeśli mam działalność gospodarczą rozliczną ryczałtowo (standardowo PIT28 do
    końca stycznia)
    i oprócz tego pracuję na etacie i mam czasem umowy zlecenia - który PIT
    muszę złożyć
    PIT 36 czy PIT37 (w obydwu jest rubryka : "uzyskiwał przychody opodatkowane
    nw formie ryczałtu")?
    Pozdrawiam..

    Artur

    P.S. rozliczam sie sam, bez ulg

  • 2. Data: 2003-04-27 14:26:05
    Temat: Re: DG na ryczałcie i etat - który PIT?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > muszę złożyć
    > PIT 36 czy PIT37 (w obydwu jest rubryka : "uzyskiwał przychody

    Dwa posty niżej odpowiedziałam więc powtórze PIT 37
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-27 14:42:51
    Od: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl>

    > Dwa posty niżej odpowiedziałam więc powtórze PIT 37
    > Wiola
    Dziękuję, nie zauważyłem (bo nie płacę alimentów ;-)) )

    Pozdrawiam
    A.S.