  • 1. Data: 2006-04-24 20:51:55
    Temat: DG,usługa dla firmy zagranicznej, VAT?
    Od: Mimon <m...@p...duna.pl>

    Witam,
    czy swiadczac uslugi programistyczne, w ramach prowadzonej dzialalnosci
    gospodarczej, firmie z USA musze placic VAT?

    Szymon K.

  • 2. Data: 2006-04-25 06:52:27
    Temat: Re: DG,usługa dla firmy zagranicznej, VAT?
    Od: Anjou <a...@k...invalid.inv>

    Mimon wrote:

    > Witam,
    > czy swiadczac uslugi programistyczne, w ramach prowadzonej dzialalnosci
    > gospodarczej, firmie z USA musze placic VAT?

    O ile wiem nie podlega to podatkowi VAT, a juz zwlaszcza jakbys to robil
    zdalnie - na ich serwerze - swiadczenie uslug na odleglosc droga
    elektroniczna czy jakos tak.

    Inna sprawa - czy to sie wpisuje do VAT-7? Jest tam niby miejsce na wpisanie
    sprzedazy niepodlegajcej podatkowi - np pole 21 - dostawa towarow i uslug
    poza granicami kraju?

    Prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie temu co napisalem, bo sam mam
    watpliwosci.

    A.

  • 3. Data: 2006-04-25 11:35:47
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Anjou" <a...@k...invalid.inv> napisał w wiadomości

> [...]

    > poza granicami kraju?
    >
    > Prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie temu co napisalem, bo sam mam

    nie podlega opodatkowaniu podatkiem vat w Polsce
    wpisuje się do deklaracji w polu 21
    czyli potwierdzam ;)

    pozdrawiam