  • 1. Data: 2008-03-04 01:56:35
    Temat: DG - zakup na raty
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    cześć,

    czy zakup na raty jakiegoś sprzętu do firmy (laptop, drukarka itp.) ma
    jakikolwiek wpływ na KUP albo na odliczenie VATu? Czy żadnego i
    postępowanie jak przy zakupie za całą kwotę?

    --
    Alan

  • 2. Data: 2008-03-04 07:06:45
    Temat: Re: DG - zakup na raty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Alan pisze:
    > cześć,
    >
    > czy zakup na raty jakiegoś sprzętu do firmy (laptop, drukarka itp.) ma
    > jakikolwiek wpływ na KUP albo na odliczenie VATu? Czy żadnego i
    > postępowanie jak przy zakupie za całą kwotę?

    Żadnego.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-03-04 07:17:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 08:06:45 +0100, Maddy napisał(a):

    > Żadnego.

    Nie upraszczajmy zbytnio. Odsetki od pożyczki są KUP. Jeśli ten
    sprzęt jest środkiem trwałym, to opłaty i prowizje poniesione do momentu
    oddania ŚT do eksploatacji zwiększają jego wartość początkową.

  • 4. Data: 2008-03-04 20:07:26
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    jureq pisze:

    > Nie upraszczajmy zbytnio. Odsetki od pożyczki są KUP. Jeśli ten
    > sprzęt jest środkiem trwałym, to opłaty i prowizje poniesione do momentu
    > oddania ŚT do eksploatacji zwiększają jego wartość początkową.

    ok. dzięki, rozjaśniło.
    inne pytanie mam natomiast, czy przy zakupie na firmę jakiegoś towaru w
    UE, który u nas w Polsce byłby opodatkowany VATem, a tam nie jest, czyli
    kupuje go na fakturę VAT 0%, popełniam jakiś błąd? Czy nie mam się czym
    przejmować? Czy ja mogę ten towar od tak na firmę zakupić czy muszę
    spełnić jakieś warunki?

    --
    Alan