  • 1. Data: 2003-10-06 20:01:09
    Temat: DRA jak ma wyglądać
    Od: "henek" <w...@W...onet.pl>

    Chciałem dzisiaj złożyć DRA w zusie w Zgorzelcu. Jakaś pani powiedziała że
    krzywo wydrukowane i ona tego DRA nie przyjmie bo jest krzywy margines i
    maszyna nie odczyta tego. Krew mi się zagotowała, zmierzyłem w domu faktycznie
    jest 2,5mm różnicy pomiędzy górą a dołem. Proszę pomóżcie napiszcie gdzie zus
    narzuca jakimś formalnym pismem jak ma wyglądać wydruk z płatnika i jakie są
    dopuszczalne przesunięcia wydruku. Chcę zrobić trochę dymu koło tego ale cały
    dzień siedziałem na stronie zusowskiej i nie znalazłem nic na ten temat.
    Przy okazji doszedłem do wniosku że lepiej im składać DRA ręcznie napisane
    bo przynajmniej będą mieli trochę zajęcia.