  • 1. Data: 2008-09-30 18:08:33
    Temat: Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego
    Od: z...@g...com

    Witam,

    W deklaracji mam trzy daty, dwie sa jasne, ale mam pytanie odnosnie 3
    daty
    "Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego" dotychczas
    wpisywalem tam date wystawienia fry. Ale podejzewam ze to jest zle.
    Jaka data tam powinna byc wpisana.

    Pozdrawiam
    Zloty

  • 2. Data: 2008-09-30 19:45:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    z...@g...com w
    se.googlegroups.com>:

> [...]
    > "Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego" dotychczas
    > wpisywalem tam date wystawienia fry. Ale podejzewam ze to jest zle.

    W jakiej deklaracji?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-09-30 20:37:15
    Od: z...@g...com

    se.googlegroups.com>:

    > W jakiej deklaracji?
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Chodzi o rejestr zakupów VAT

    Czyli deklaracja VAT7

    W zasadzie to wezwali mnie do siebie z dokumentami i nie jestem pewien
    paru rzeczy, m.in. tej daty.

    Wolę wiedzieć do czego mogą się przyczepić.

    I jeszcze jedno jeżeli w deklaracji ujołem fakturę, a jej nie mam, tz
    mam duplikat (orginał zaginął, duplikat był wystawiony dwa miesiące
    póżniej) który otrzymałem póżniej to czy ten wpis jest ważny.
    I czy fry które dostałem mailem np za doładowanie telefonu na stronie
    orange.pl tez sa wazne. Tz dostałem plik w pdf który wydrukowałem.

  • 4. Data: 2008-09-30 20:39:58
    Od: z...@g...com

    se.googlegroups.com>:

    > W jakiej deklaracji?
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Rejestr zakupów VAT (deklaracja VAT7)

    Wezwali mnie do siebie z dokumentami a nie jestem pewien paru rzeczy.

    Min nie jestem pewien jaka powinna być ww.data, czy jeżeli orginał fry
    zaginł i w dokumentach ma duplikat to czy rejestrze zakupów powinienem
    mieć wpis dotyczący oryginału czy duplikatu.
    Czy jeżeli kupowałem doładowanie na stronie orange.pl i dostałem fre
    mailem plik pdf który wydrukowałem to czy taka faktura jest ważna.

  • 5. Data: 2008-09-30 23:02:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Sep 2008, z...@g...com wrote:

    > Chodzi o rejestr zakupów VAT
    >
    > Czyli deklaracja VAT7

    Nienienie.
    Ewidencja i deklaracja to dwie różne sprawy, choć druga powinna
    wynikać z pierwszej.

    > I jeszcze jedno jeżeli w deklaracji ujołem fakturę, a jej nie mam, tz
    > mam duplikat (orginał zaginął, duplikat był wystawiony dwa miesiące
    > póżniej) który otrzymałem póżniej to czy ten wpis jest ważny.

    Ja bym się bronił, że jest.
    Może w ramach treningu przed Twoim starciem z US ktoś się
    przyczepi :)

    > I czy fry które dostałem mailem np za doładowanie telefonu na stronie
    > orange.pl tez sa wazne. Tz dostałem plik w pdf który wydrukowałem.

    A weźże i poczytaj w archiwum.
    Nijak, *o ile US udowodni* (np. za pomocą zeznań świadków) że
    było tak jak piszesz.
    Fakt *możliwej* nieodróżnialności tej f-ry od f-ry wydrukowanej
    przez zobowiazanego do wystawienia niczego nie dowodzi.
    Dura lex... reklamacje do MF...

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-10-01 11:44:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 13:39:58 -0700, zlotyx napisał(a):

    > Min nie jestem pewien jaka powinna być ww.data, czy jeżeli orginał fry
    > zaginł i w dokumentach ma duplikat to czy rejestrze zakupów powinienem
    > mieć wpis dotyczący oryginału czy duplikatu.

    Jeśli oryginał zaginął tobie po zaksięgowaniu, to data oryginału. Jeśli
    zaginął np na poczcie zanim go dostałeś, to data duplikatu.

    > Czy jeżeli kupowałem doładowanie na stronie orange.pl i dostałem fre
    > mailem plik pdf który wydrukowałem to czy taka faktura jest ważna.

    Jeśli się przeznasz, że dostałeś pdf i sam drukowałeś, to nie jest to
    ważna faktura. Jeśli się nie pzrznasz, to ..... sam zgadnij ;)