1. Data: 2008-09-30 18:08:33
Temat:Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego
Od:z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W deklaracji mam trzy daty, dwie sa jasne, ale mam pytanie odnosnie 3
daty
"Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego" dotychczas
wpisywalem tam date wystawienia fry. Ale podejzewam ze to jest zle.
Jaka data tam powinna byc wpisana.

Pozdrawiam
Zloty

2. Data: 2008-09-30 19:45:17
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com w
se.googlegroups.com>:

> [...]
> "Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego" dotychczas
> wpisywalem tam date wystawienia fry. Ale podejzewam ze to jest zle.

W jakiej deklaracji?

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

3. Data: 2008-09-30 20:37:15
Od:z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

se.googlegroups.com>:

> W jakiej deklaracji?
>
> --
> Tomasz Nycz
> [priv-->>X-Email]

Chodzi o rejestr zakupów VAT

Czyli deklaracja VAT7

W zasadzie to wezwali mnie do siebie z dokumentami i nie jestem pewien
paru rzeczy, m.in. tej daty.

Wolę wiedzieć do czego mogą się przyczepić.

I jeszcze jedno jeżeli w deklaracji ujołem fakturę, a jej nie mam, tz
mam duplikat (orginał zaginął, duplikat był wystawiony dwa miesiące
póżniej) który otrzymałem póżniej to czy ten wpis jest ważny.
I czy fry które dostałem mailem np za doładowanie telefonu na stronie
orange.pl tez sa wazne. Tz dostałem plik w pdf który wydrukowałem.

4. Data: 2008-09-30 20:39:58
Od:z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

se.googlegroups.com>:

> W jakiej deklaracji?
>
> --
> Tomasz Nycz
> [priv-->>X-Email]

Rejestr zakupów VAT (deklaracja VAT7)

Wezwali mnie do siebie z dokumentami a nie jestem pewien paru rzeczy.

Min nie jestem pewien jaka powinna być ww.data, czy jeżeli orginał fry
zaginł i w dokumentach ma duplikat to czy rejestrze zakupów powinienem
mieć wpis dotyczący oryginału czy duplikatu.
Czy jeżeli kupowałem doładowanie na stronie orange.pl i dostałem fre
mailem plik pdf który wydrukowałem to czy taka faktura jest ważna.

5. Data: 2008-09-30 23:02:11
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Sep 2008, z...@g...com wrote:

> Chodzi o rejestr zakupów VAT
>
> Czyli deklaracja VAT7

Nienienie.
Ewidencja i deklaracja to dwie różne sprawy, choć druga powinna
wynikać z pierwszej.

> I jeszcze jedno jeżeli w deklaracji ujołem fakturę, a jej nie mam, tz
> mam duplikat (orginał zaginął, duplikat był wystawiony dwa miesiące
> póżniej) który otrzymałem póżniej to czy ten wpis jest ważny.

Ja bym się bronił, że jest.
Może w ramach treningu przed Twoim starciem z US ktoś się
przyczepi :)

> I czy fry które dostałem mailem np za doładowanie telefonu na stronie
> orange.pl tez sa wazne. Tz dostałem plik w pdf który wydrukowałem.

A weźże i poczytaj w archiwum.
Nijak, *o ile US udowodni* (np. za pomocą zeznań świadków) że
było tak jak piszesz.
Fakt *możliwej* nieodróżnialności tej f-ry od f-ry wydrukowanej
przez zobowiazanego do wystawienia niczego nie dowodzi.
Dura lex... reklamacje do MF...

pzdr, Gotfryd

6. Data: 2008-10-01 11:44:29
Od:jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Sep 2008 13:39:58 -0700, zlotyx napisał(a):

> Min nie jestem pewien jaka powinna być ww.data, czy jeżeli orginał fry
> zaginł i w dokumentach ma duplikat to czy rejestrze zakupów powinienem
> mieć wpis dotyczący oryginału czy duplikatu.

Jeśli oryginał zaginął tobie po zaksięgowaniu, to data oryginału. Jeśli
zaginął np na poczcie zanim go dostałeś, to data duplikatu.

> Czy jeżeli kupowałem doładowanie na stronie orange.pl i dostałem fre
> mailem plik pdf który wydrukowałem to czy taka faktura jest ważna.

Jeśli się przeznasz, że dostałeś pdf i sam drukowałeś, to nie jest to
ważna faktura. Jeśli się nie pzrznasz, to ..... sam zgadnij ;)