  • 1. Data: 2016-09-21 22:17:19
    Temat: Deklaracja VAT 7
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Z reguły to robi żona ale nie może.
    Muszę wypełnić deklarację VAT 7 za kolejny kwartał.
    Tylko że nie mam poprzedniach, jak na złość nie mogę znaleść.
    Można to skądś elektronicznie wyciągnąć?
    W US nie chcę się pokazywać.

  • 2. Data: 2016-09-22 00:19:45
    Temat: Re: Deklaracja VAT 7
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > Tylko że nie mam poprzedniach, jak na złość nie mogę znaleść.
    > Można to skądś elektronicznie wyciągnąć?

    A zona nie wysyła przez e-deklaracje?

  • 3. Data: 2016-09-22 07:54:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Wed, 21 Sep 2016 13:17:19 -0700, Bolko wrote:

> [...]
    > Tylko że nie mam poprzedniach, jak na złość nie mogę znaleść.
    > Można to skądś elektronicznie wyciągnąć?

    A możesz trochę podkręcić jasność wypowiedzi?
    Szukasz druku czy nie wiesz jak wypełnić bo masz jakieś przeniesienia z
    poprzedniego miesiąca?

    Druk jest tutaj:

    http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/483627
    6/VAT-7%2817%29.pdf

  • 4. Data: 2016-09-22 15:11:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Tylko że nie mam poprzedniach, jak na złość nie mogę znaleść.
    >Można to skądś elektronicznie wyciągnąć?

    Najwazniejsze - wyslac w terminie.
    Potem mozna korygowac, jesli cos z poprzedniej bylo potrzebne.

    J.

  • 5. Data: 2016-09-23 11:34:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 07:54:30 UTC+2 użytkownik jureq napisał:

    > A możesz trochę podkręcić jasność wypowiedzi?
    > Szukasz druku czy nie wiesz jak wypełnić bo masz jakieś przeniesienia z
    > poprzedniego miesiąca?

    Mam zrobić 3 kwartał.
    A nie mam w kompie 2 kwartału. I nie wiem co wpisać za poprzedni.

  • 6. Data: 2016-09-24 17:36:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 Sep 2016 02:34:11 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >Mam zrobić 3 kwartał.
    >A nie mam w kompie 2 kwartału. I nie wiem co wpisać za poprzedni.
    W deklaracji wpisuje się dane pochodzące z rejestru vat, może w
    rejestrze znajdziesz co było wpisane? Masz na to jeszcze miesiąc,
    deklaracje vat za III kwartał składa się do 25.10

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl