    From: "ktr" <e...@n...dziala>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Deklaracja VAT7 złożona po terminie:(
    Date: Fri, 28 Jan 2005 15:07:14 +0100

    Z pewnych względów - przyjmijmy że z powodu sklerozy - nie złożyłem
    deklaracji VAT7 za miesiąc listopad w terminie. Złożyłem ją 27 stycznia. Po
    powrocie do domu okazało się, że czeka na mnie pisemko z US, który to wzywa
    mnie do złożenia deklaracji VAT7 w terminie 3 dni oraz o złożenie wyjaśnień.
    Jaki powód mogę podać (oczywiście z wyrażeniem skruchy ;P), aby nie przyszło
    im na myśl, żeby mnie za opóźnienie ukarać?
    Nadmienię, że jest to pierwsze moje opóźnienie w złożeniu deklaracji na
    przestrzeni 4 lat (odkąd miałem obowiązek składać VAT7).
    Dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia