  • 1. Data: 2005-01-28 14:07:14
    Temat: Deklaracja VAT7 złożona po terminie:(
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    Z pewnych względów - przyjmijmy że z powodu sklerozy - nie złożyłem
    deklaracji VAT7 za miesiąc listopad w terminie. Złożyłem ją 27 stycznia. Po
    powrocie do domu okazało się, że czeka na mnie pisemko z US, który to wzywa
    mnie do złożenia deklaracji VAT7 w terminie 3 dni oraz o złożenie wyjaśnień.
    Jaki powód mogę podać (oczywiście z wyrażeniem skruchy ;P), aby nie przyszło
    im na myśl, żeby mnie za opóźnienie ukarać?
    Nadmienię, że jest to pierwsze moje opóźnienie w złożeniu deklaracji na
    przestrzeni 4 lat (odkąd miałem obowiązek składać VAT7).
    Dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-01-28 14:16:50
    Temat: Re: Deklaracja VAT7 złożona po terminie:(
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    ktr wrote:

> [...]
    > Nadmienię, że jest to pierwsze moje opóźnienie w złożeniu deklaracji na
    > przestrzeni 4 lat (odkąd miałem obowiązek składać VAT7).

    Cos tu nie gra...

    Skad US mial wiedziec, ze nie zlozyles deklaracji ?
    To "fizycznie niemozliwe....."

    Deklaracje mogles nadac na poczcie 25 o godz 33,59

    nie..... to niemozliwe by 27 wyslali Ci pismo ze nie maja....

    Nooo chyba ze masz taka skleroze,
    ze nie zlosyles POPRZEDNIEJ...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-28 14:18:06
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    bo wrote:

    > Cos tu nie gra...
    >
    > Skad US mial wiedziec, ze nie zlozyles deklaracji ?
    > To "fizycznie niemozliwe....."
    >
    > Deklaracje mogles nadac na poczcie 25 o godz 33,59

    Oppssss!!!!!!!!

    oczywiscie 23 59...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-01-28 14:31:38
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > oczywiscie 23 59...

    Gość napisał
    "nie złożyłem deklaracji VAT7 za miesiąc listopad w terminie. Złożyłem ją 27
    stycznia"

    Listopadowa - termin do 25 grudnia, więc w styczniu to nawet oni mieli prawo
    sie skapnąć.

  • 5. Data: 2005-01-28 14:36:27
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

> [...]
    > Deklaracje mogles nadac na poczcie 25 o godz 33,59
    > nie..... to niemozliwe by 27 wyslali Ci pismo ze nie maja....

    Chodzi o deklarację listopadową, którą powinienem złożyć do 27.12.2004 roku.
    Złożyłem ją miesiąc później, 27.01.2005 roku. Pismo z US zostało wystawione
    17 stycznia, wysłane 24 stycznia, dostałem je 27 stycznia. W poniedziałek
    muszę najpóźniej wysłać do nich wyjaśnienie.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2005-01-28 14:58:56
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Fri, 28 Jan 2005 15:07:14 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, ktr napisał(a):

> [...]
    > Nadmienię, że jest to pierwsze moje opóźnienie w złożeniu deklaracji na
    > przestrzeni 4 lat (odkąd miałem obowiązek składać VAT7).

    Na skruchę już za późno - US już wie o popełnieniu wykroczenia ( wezwanie
    ).
    Pozostaje tylko dobrowolne poddanie się karze :(((
    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-01-28 16:24:47
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > Na skruchę już za późno - US już wie o popełnieniu wykroczenia ( wezwanie
    > ).
    > Pozostaje tylko dobrowolne poddanie się karze :(((

    Póki co, nic nie napisali o karze, tylko wezwali do złożenia zeznania oraz
    wyjaśnień. Dlatego spytałem, jaki powód dla nich może być wiarygodny, który
    może spowodować złagodzenie lub całkowite odstąpienie od kary. Nadmienię
    jeszcze, że za miesiąc listopad nie miałem do zapłacenia żadnych kwot
    podatku VAT.
    PS. Jakiego rzędu "kary" wchodzą w grę?

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2005-01-28 16:29:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Mieczysław <m...@U...pl>
    w wiadomości <news:14rsca3ow0tx2$.142zrbej3bphr$.dlg@40tude.net> wstukał:

    > Na skruchę już za późno - US już wie o popełnieniu wykroczenia ( wezwanie
    > ).
    > Pozostaje tylko dobrowolne poddanie się karze :(((

    I zapłacenie dodatkowo 8,50 za powiastkę (ale to mogą być promile) :<

    --
    SF97067 - This PSP provides a listing to assist you when upgrading+
    +++++++++ from Version 4 Release 3.0 to Version 5 Release 1.0. This

  • 9. Data: 2005-01-29 05:37:49
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Fri, 28 Jan 2005 17:24:47 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, ktr napisał(a):

    > PS. Jakiego rzędu "kary" wchodzą w grę?

    Sami zaproponują - ale z doświadczenia to proponują od 100 do 500 zł

    --
    Mieczysław
    ----

  • 10. Data: 2005-01-29 12:46:46
    Od: ocrushek <b...@r...pl.niespamuj>

    > Sami zaproponują - ale z doświadczenia to proponują od 100 do 500 zł

    Dlatego właśnie zapytałem, jaki powód niezłożenia deklaracji w terminie
    podać, aby kara była jak najniższa :(