  • 1. Data: 2006-11-23 12:27:59
    Temat: Dieta - podróż służbowa
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam wszystkich!!
    jestem wspólnikiem spółki cywilnej.rozliczamy się KPR
    czasem zachodzi potrzeba zastąpienia kierowcy TIRa w transporcie
    międzynarodowym, czy mogę zaliczyć do kosztów diety(delegacje) z tytułu
    przebywania poza miejscem zamieszkania/siedziby. Są to często wyjazdy
    tygodniowe za które normalnie kierowcy wypłacam delegacje, i są to spore
    kwoty w eur (ryczałt nocleg+dieta*6dni)
    szef+kierowca

  • 2. Data: 2006-11-24 16:37:50
    Temat: Re: Dieta - podróż służbowa
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > tytułu przebywania poza miejscem zamieszkania/siedziby. Są to często
    > wyjazdy tygodniowe za które normalnie kierowcy wypłacam delegacje

    Tak. Na zasadach art 23.1 pkt 52) pdof

    > są to spore kwoty w eur (ryczałt nocleg+dieta*6dni)

    Diety tak. Ryczałty - nie.