  • 1. Data: 2002-09-04 17:25:37
    Temat: Dlaczego nie 100% natychmiast?
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Zmniejszą liczbę ubogich

    Na Szczycie Ziemi w Afryce Południowej przyjęto w środę plan działania,
    którego głównym celem jest zmniejszenie do 2015 roku o połowę liczby osób
    egzystujących za dolara lub mniej dziennie. Obecnie jest to przeszło miliard
    ludzi, 22 procent ludzkości.

    http://info.onet.pl/548432,12,item.html?

  • 2. Data: 2002-09-04 17:55:45
    Temat: Re: Dlaczego nie 100% natychmiast?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "G. N." <k...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > którego głównym celem jest zmniejszenie do 2015 roku o połowę liczby osób
    > egzystujących za dolara lub mniej dziennie. Obecnie jest to przeszło

    Powoływanie się na tego "1-go dolara" służy chyba tylko wywarciu jak
    największego wrażenia na niezorientowanym odbiorcy i próbie jego
    zaszokowania.
    Nie chciałbym, aby to zabrzmiało jakoś cynicznie, bo nie kwestionuję
    istnienia biedy, ale IMHO to jakaś totalna bzdura i to powtarzana przy
    każdej okazji.
    Wystarczy sobie przypomnieć jak to za tego 1-go dolara można było u nas za
    komuny całkiem nieźle się najeść i napić (oczywiście sprzedanego po kursie
    czarnorynkowym).

    Rzucanie takich bardzo konkretnych liczb w zupełnym oderwaniu od poziomu cen
    podstawowych produktów na danym rynku jest zupełnie pozbawione sensu.

    Pix

  • 3. Data: 2002-09-04 19:18:12
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al5hia$eh8$...@n...tpi.pl...

> [...]
    cen
    > podstawowych produktów na danym rynku jest zupełnie pozbawione sensu.

    Jestem ciekaw co ONI jedli na tym zlocie...
    czy był przynajmniej szwedzki stół z owocami mórz południowych,
    czy obeszli się bez bankietów?

    klon

  • 4. Data: 2002-09-04 19:41:03
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jestem ciekaw co ONI jedli na tym zlocie...
    > czy był przynajmniej szwedzki stół z owocami mórz południowych,
    > czy obeszli się bez bankietów?

    Spróbuj może zapytać o to na pl.rec.kuchnia

    Pix

  • 5. Data: 2002-09-06 19:58:20
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    B R A W O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Popieram Cię w całości!

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-09-06 21:57:41
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Popieram Cię w całości!

    Thx.
    W sumie G.N. to mały pryszcz (bez obrazy, tak się tylko czasem mówi ;-)
    gorzej że podobne głupoty mozna również przeczytać w poważnych gazetach.

    pzd.Pix