1. Data: 2003-04-09 11:16:54
Temat:Do jakiej kwoty nie placi sie odsetek?
Od:"Andy" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W zeszlym miesiacu ZUS zaplacilem 13, a nie 10 marca. Teraz chcialem
doplacic odsetki, ale wychodzi mi (4 dni, 13%) odpowiednio 0.66,- 0.14,- i
0.04,- odsetek). Pamietam, ze do jakiejs wysokosci nie trzeba placic
odsetek. Czy dobrze pamietam? Jaka to teraz kwota? Czy dotyczy rowniez
mojego przypadku (ZUS)?
Pozdrawiam
Andy

2. Data: 2003-04-09 20:46:39
Temat:Re: Do jakiej kwoty nie placi sie odsetek?
Od:"Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> odsetek. Czy dobrze pamietam? Jaka to teraz kwota? Czy dotyczy rowniez
> mojego przypadku (ZUS)?

Z tego co sie orientuje, ZUS daje sobie siana z kwota odsetek ponizej
poltora pln (albo nawet i ponad 2 pln), dokladnej kwoty nie pamietaqm, ale
twoja na pewno podbiega pod unmorzenie :-)

3. Data: 2003-04-09 20:58:52
Od:"Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości

> Z tego co sie orientuje, ZUS daje sobie siana z kwota odsetek ponizej
> poltora pln (albo nawet i ponad 2 pln), dokladnej kwoty nie pamietaqm, ale
> twoja na pewno podbiega pod unmorzenie :-)
--------------------
Odsetek nie płacimy do budżetu do 2 zł,
Wiola

4. Data: 2003-04-13 14:43:46
Od:"Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

> Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości

> --------------------
> Odsetek nie płacimy do budżetu do 2 zł,
> Wiola

eee, nie wiem, jak w zusie, ale w US nie płaci się odsetek do 6,60
(trzykrotną dopłatę do pocztowej przesylki poleconej) - ordynacja podatkowa

Magda

5. Data: 2003-04-14 01:45:15
Od:hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

###----- w odpowiedzi na list od Magdalena -----###
> eee, nie wiem, jak w zusie, ale w US nie płaci się odsetek do 6,60
> (trzykrotną dopłatę do pocztowej przesylki poleconej) - ordynacja podatkowa

można podstawę prawną z artykułu? (wiem - lenistwo, nie chce mi się
szukać, ale boje się, że bym przegapił...)

hADeSik

podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

6. Data: 2003-04-14 19:57:56
Od:"Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hADeSik" <h...@h...sru> wrote in message

> można podstawę prawną z artykułu? (wiem - lenistwo, nie chce mi się
> szukać, ale boje się, że bym przegapił...)

Ordynacja podatkowa
Od 1 stycznia 2003 r. art. 54 otrzymuje brzmienie:
"Art. 54. § 1. Odsetek za zwłokę nie nalicza się [...] :

5) od zaległości z tytułu podatków stanowiących dochody budżetu państwa,
jeżeli wysokość odsetek nie przekraczałaby trzykrotności wartości opłaty
dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej.

pzdr.

Magda

7. Data: 2003-04-14 22:02:15
Od:hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej.

dzięki - jednak byłem bardzo leniwy i przespałem zmianę...