  • 1. Data: 2003-04-09 11:16:54
    Temat: Do jakiej kwoty nie placi sie odsetek?
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl>

    Witam
    W zeszlym miesiacu ZUS zaplacilem 13, a nie 10 marca. Teraz chcialem
    doplacic odsetki, ale wychodzi mi (4 dni, 13%) odpowiednio 0.66,- 0.14,- i
    0.04,- odsetek). Pamietam, ze do jakiejs wysokosci nie trzeba placic
    odsetek. Czy dobrze pamietam? Jaka to teraz kwota? Czy dotyczy rowniez
    mojego przypadku (ZUS)?
    Pozdrawiam
    Andy

  • 2. Data: 2003-04-09 20:46:39
    Temat: Re: Do jakiej kwoty nie placi sie odsetek?
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > odsetek. Czy dobrze pamietam? Jaka to teraz kwota? Czy dotyczy rowniez
    > mojego przypadku (ZUS)?

    Z tego co sie orientuje, ZUS daje sobie siana z kwota odsetek ponizej
    poltora pln (albo nawet i ponad 2 pln), dokladnej kwoty nie pamietaqm, ale
    twoja na pewno podbiega pod unmorzenie :-)

  • 3. Data: 2003-04-09 20:58:52
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości

    > Z tego co sie orientuje, ZUS daje sobie siana z kwota odsetek ponizej
    > poltora pln (albo nawet i ponad 2 pln), dokladnej kwoty nie pamietaqm, ale
    > twoja na pewno podbiega pod unmorzenie :-)
    --------------------
    Odsetek nie płacimy do budżetu do 2 zł,
    Wiola

  • 4. Data: 2003-04-13 14:43:46
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości

    > --------------------
    > Odsetek nie płacimy do budżetu do 2 zł,
    > Wiola

    eee, nie wiem, jak w zusie, ale w US nie płaci się odsetek do 6,60
    (trzykrotną dopłatę do pocztowej przesylki poleconej) - ordynacja podatkowa

    Magda

  • 5. Data: 2003-04-14 01:45:15
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Magdalena -----###
    > eee, nie wiem, jak w zusie, ale w US nie płaci się odsetek do 6,60
    > (trzykrotną dopłatę do pocztowej przesylki poleconej) - ordynacja podatkowa

    można podstawę prawną z artykułu? (wiem - lenistwo, nie chce mi się
    szukać, ale boje się, że bym przegapił...)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 6. Data: 2003-04-14 19:57:56
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "hADeSik" <h...@h...sru> wrote in message

    > można podstawę prawną z artykułu? (wiem - lenistwo, nie chce mi się
    > szukać, ale boje się, że bym przegapił...)

    Ordynacja podatkowa
    Od 1 stycznia 2003 r. art. 54 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 54. § 1. Odsetek za zwłokę nie nalicza się [...] :

    5) od zaległości z tytułu podatków stanowiących dochody budżetu państwa,
    jeżeli wysokość odsetek nie przekraczałaby trzykrotności wartości opłaty
    dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej.

    pzdr.

    Magda

  • 7. Data: 2003-04-14 22:02:15
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

> [...]
    > dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej.

    dzięki - jednak byłem bardzo leniwy i przespałem zmianę...