1. Data: 2006-04-25 07:51:23
Temat:Do kiedy zwrot podatku z Urzedu Skarbowego z PIT??
Od:"vienio" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos wie do kiedy Urzad Skarbowy musi zwrócic podatnikowi zwrot
nadplaconego podatku po rozliczeniu rocznym z deklaracji PIT? Czy jest
jakas data graniczna lub okres od zlozenia deklaracji w którym ten
zwrot musi byc dokonany (chodzi o przelew na konto)? Ewentualnie
prosilbym o info/link do materialów i przepisów w przedmiotowym
temacie.

Dzieki, pozdrawiam

WW

w...@g...com

2. Data: 2006-04-25 12:28:09
Od:"MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jesli sie nic nie zmienilo to US ma 3 miesiace od momentu zlozenia
deklaracji PIT.
pozdrawiam,
marp

3. Data: 2006-04-29 10:49:07
Od:"II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwrot musi byc dokonany (chodzi o przelew na konto)?
>
> Jesli sie nic nie zmienilo to US ma 3 miesiace od momentu zlozenia

Moze dluzej tylko pozniej placi odsetki ustawowe.

pzdr
Art

4. Data: 2006-05-08 04:38:11
Od:Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Apr 2006 12:49:07 +0200, II Artur II (Malawi Shop) napisał(a):

> Moze dluzej tylko pozniej placi odsetki ustawowe.

Czy na PIT-36 trzeba gdzieś tam w uwagach wpisać, ze zwrot podatku chce się
na konto ?
Nadmienię, ze podatnik aktualizował dane NIP-3, podawał 26-cyfrowy numer
więc dane te mają, tylko tak zastanawiamy się, czy US domyślnie zwroty
wysyła na adres przekazem czy domyślnie na konto, jeśli takie ma ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl