1. Data: 2005-04-20 07:29:43
Temat:Dochod z najmu, dzierzawy opodatkowany ryczaltem
Od:"Plissken" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

osiagnalem niewielkie przychody z dzierzawy pojazdu. Zadeklarowalem na
poczatku 2005 roku, ze te przychody bede opodatkowywal ryczaltem i rozliczal
sie z nich kwartalnie. I teraz moje pytanie: zliczyc sobie kwoty otrzymane
za dzierzawe za 3 miesiace 2005 roku, naliczyc 8,5% i wplacic do dzis na
konto podatku dochodowego wlasciwego US? Czy to wszytko, zadnych deklaracji
nie skladam? I tak za kolejne kwartaly?

pozdrawiam,

Plissken