  • 1. Data: 2002-12-04 00:35:16
    Temat: Domena za granicą i VAT ?
    Od: Wojciech Radzki <g...@o...pl>

    Witam,

    Ja już głupi jestem; czy od domeny zakupionej za granicą na DG trzeba
    zapłacić VAT. Księgowa nie bardzo rozumie pojęcia "domena", więc mnie
    trochę straszy, a nigdzie nie mogę tego znaleźć.

    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-12-04 11:04:16
    Temat: Re: Domena za granicą i VAT ?
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Wojciech Radzki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić VAT. Księgowa nie bardzo rozumie pojęcia "domena", więc mnie
    > trochę straszy, a nigdzie nie mogę tego znaleźć.

    IMO: liczy sie fakt kto wystawil fakture. Jesli to firma zagraniczna to
    mozna to zapisac jako import uslugi "udostepnianie domeny" i potraktowac
    odpowiednimi przepisami. Ale lepiej zapytaj sie we wlasciwym Twojej firmie
    US-ie, bo oni moga to interpretowac po swojemu.

    Gason